Ciudat. De ce a străbătut drumul acesta lung?
-Ce cauți aici?
-Cine era tipul de afara?
-Nu te intereseaza si nici nu o să afli.
-Răspunde!
-Era un coleg
De obicei unde apărea Rohan erau probleme. Probleme mari.
M-am dus sa ma schimb si sa fac un dus.Insa fix când eram la dus telefonul îmi suna. Era Dara
-Alo!
-Buna Kylei,sunt Dara știi in seara asta eu și cu inca niste prieteni ieșim in oras si la parcul de distracții. Ma intrebam vrei sa vii cu noi?
-Da aș vrea.
-Bun ,venim peste 2 ore sa te luam.
Bine,acum ca am terminat de vorbit,sa îmi iau laptopul cu mine. Nu pot sa fac dus sau baie fără laptop.
Având in vedere ca tatăl meu era foarte bogat si mi-a luat o casa modernă si de lux aveam televizor pana si in baie.
Pana venau sa ma ia am ajuns intrat pe Facebook.Am primit o cerere de prietenie de la Harry Styles.
Am intrat pe chat si am început discuția.
-Hei. Buna! Ce faci?
-Bine. Stau cu trupa si ma pregătesc pentru seară.
- Si tu ești invitat?
-Da . tu ce faci?
-Stau.
De fapt eram la baie in cada dar era prea pervers sa spun: "A uite stau in cada si fac o baie cu spumă."
-A ok. Si îmi spui despre tine....? Având in vedere ca ești noua.....
-Îți spun seara.
-Bine.
După asta am ieșit si m-am schimbat dintr-o rochie neagră care am primit-o de la sora mamei.
Am luat nișe pantofi negri cu toc si platforma. M-am machiat in negru,si am luat o poșetă tot neagră.
Când a venit timpul sa plec am vazut-o pe Dara in fata ușii mele.
-Mama ce casa mare ai!Apropo tii doliu?
-Nu, de ce?
-Pai ești toată in negru. In fine nu asta contează. Haide urca in mașină.
Avea o mașină mare si spațioasă. In spatele nostru mai erau inca doua mașini mari la fel ca a Darei.
-Mașinile din spate sunt prietenii tai?
-Da. Dar tu nu știi sa conduci?
-Ba da dar foarte puțin. In general mi-e frica.
-Dar ai mașină?
-Da un Mitshubishi.
-Uuuuu.... Frumos
Mi-e nu mi se părea atât de frumos Mitshubishi-ul. Având in vedere ca tata avea un Mercedes....
Când am ajuns la in centru ,orașul era luminat de felinare si de artificii. Totul era frumos. La un moment dat l-am văzut pe Harry cu Zayn,Liam si Louis.
-Hei Kylei.
-Hei Harry!Unde e Nial?
-El se simțea cam prost,a intervenit Zayn.
-Îmi pare rău. Apropo eu sunt Kylei.
-Eu sunt Zayn,dar presupun ca deja ma cunoști.
-Da.
Dupa asta eu si băieții am fost pana la Starbucks in timp ce ceilalți erau la o cafea. După aceea am mai stat câteva ore si cu ceilalți si am plecat acasă.
CITEȘTI
True love
RomanceKylei este o adolescenta de 18 ani . Mereu cu zambetul pe buze indiferent de situatii. este orfana de mama si are un frate mai mare. Ea ajunge sa se mute din Cairo in Canada. acaolo il intalneste pe Harry si trec prin diferite intamplari. Insa intr...