Mergeam pe strada si simteam ca mor de frica . In spatele meu se simtea o prezenta malefica mergand si incercand sa ma muste . M-am oprit si l-am vazut . Era mare cu fata de demon si cu chipul retras. Nu stiam ce sa fac, sa fug sau sa raman . Am asteptat sa vad ce face . A deschis gura iar deodata de nicaieri a aparut o femeie. Vazand ca a trecut prin el m-am inspaimantat pe loc . M-a luat de mânä si m-a intrebat unde stau.Eu i-am raspuns : " Pe strada Fraids numarul 14".
Prietena mea Anna ma astepta la coltul strazii . Ce pot sa spun eram foarte speriata in clipa aceea si imi trebuia putina companie de om. Asa ca am sarit in bratele ei . Nu stiam ce sa zic in aceea clipa. Doar supinele din interiorul meu vorbeau. Nu stiam ce sa zic . Dar am tacut. Anna a disparu . In locul ei a aparut Chris apoi Deen si dupa Demonul mortii. M-a luat de mana si m-a dus intr-un loc numit "Blestemarea pe viata". Cine credeti ca a intrat pe usa in aceea clipa?! Aceea femeie care m-a salvat de la moarte .
"Daca as putea iesii de aici ce as face primul lucru.Gandeste Chorrynn!!! (Asa ma cheama.). " In clipa urmatoare m-am lasat dusa de val . Vreti sa aflati cum il cheama pe demonul despre care tot vorbesc.?! " Mirele mort".Am cautat pe Google si l-am gasit. Istora lui: "Se spune in legenda ca era un baiat caruia îi placea de o fata si nu stia cum sa îi spuna ca o place asa ca într-una din zile i-a spus ca o place asa de tare incat s-ar omora numai ca sa fie cu ea . Ea i-a raspuns cu acelasi motiv . Dupa ce indragostitii au terminat de invatat cu scoala si toate chestiile aceestea s-au dus la altar sa se casatoreasca . Exact în momentul in care preotul trebuia sa zica ultimul cuvant un demon a intrat in corpul mirelui si atunci a promis ca se v-a razbuna pe fiecare fata din neamul sau. Fata aceea a ramas buna si el este acum un demon." " Dar ce treaba are cu mine???? " se intreaba gandul meu. Aceea femeie mi-a explicat totul in soapta. Ea mi-a spus: Eu sunt sotia demonului iar tu esti fata noastra ,esti paranormala . "
Ea m-a luat de mana si m-a scos din calvarul aceela.
Acesta este primul meu capitol .
Daca am greseli de scriere va rog sa ma iertati .
Lectura placuta tuturor!!!!!
Va multumesc!!