- Amanda! -ordít fel Ethan, a barátom (aki szerintem megcsal), a földszintről.
Hallom, ahogy jön föl a lépcsőn és az ajtóm felé közelít. Megáll az ajtóm előtt és bekiált újra.
- Amanda? -majd kinyitja az ajtót. Pont a kezembe akadt egy pár cipő, úgyhogy az egyiket felé hajítottam.
- Hadd mondjam el még egyszer, hogy nem feküdtem le vele. -mondta megint, de nem hittem el neki.
- Ah! Persze, mert a recepciósodnak hajnali 3-ig kell dolgoznia!
- Sokan dolgoztunk éjjel és ő is ott maradt.
- Jó, akkor esküdj meg az életemre, hogy nem feküdtél le vele.
- Ugyan!
- Esküdj!
- Nézd nem fogok itt... -de nem hagytam, hogy végig mondja a magyarázkodását, ami nem is igaz, hanem felé hajítottam a másik cipőt is. Sajnos nem talált.
- A recepciósoddal, Ethan? Tudtam én, hogy nem szabad összeházasodnunk. Ezért mondtam, hogy ne add el a házad. Tudtam, hogy ilyen vagy. -teljesen elegem volt belőle, úgyhogy elkezdtem összeszedni a dolgait.
- Volnál szíves lenyugodni? először is: nem feküdtem le vele. Másodszor pedig: egy éve gondjaink vannak. Tudom, hogy nem akarod belátni, de vannak.
- Tudom, hogy régóta gondjaink vannak. Ha én kicsit sokat dolgozom, jön a rinyálás. De ha te, maestro, az a zenéd kedvéért van! -mondtam, idegesen megfogva egy kottáját és azt is a többi cuccához véve a kezembe.
- Ha sokat dolgozol?! Idén 75 előzetest vágtál, csináltál itthon egy vágószobát, és a Blackberryddel alszol. A szex témát már fel sem vetem, mert nem tudom mikor csináltuk utoljára.
- Ugyan már! Senkinek nincs ideje szexre!
- Ez nincs teljesen így.
- Na jó, ennyi. -hogy kicsit hangsúlyozzam a helyzetet a kezébe vágtam a cuccait. -Tuti lefeküdtél vele! Nem vicc, tűnj innét... Tudod, mit gondolok, Ethan? Hogy sosem szerettél igazán! Ehhez mit szólsz? -közben elindultam ki a szobából, le a lépcsőn, ő meg jött utánam.
- Ugyan!
- Te azt szeretted, hogy mi együtt vagyunk, nem pedig engem. Egyáltalán nem engem.
- Nézd, megtettem, amit tudtam, de neked senki sem elég jó! -kinyitottam neki az ajtót, hogy ki mehessen rajta, ahogy az életemből is.
- A cuccaidat pedig utánad küldöm! -miközben kisétált az ajtón nagy sajnálatomra megszólalt.
- Folyton ezt csinálod, tudod? -kiért az ajtón, de sajnos szembe fordult velem, hogy még tudjon beszélni.
- Mindig minden kapcsolatodat elrontod. Csak ezt tudod. -de ez azért volt jó, mert így be tudtam vágni az ajtót az orra előtt.
- Nem is akarsz kapcsolatban élni! Ellenállsz, ahogy tudsz! -gyorsan felszaladtam a lépcsőn a teraszra, de közbe nem tudtam megállni, hogy vissza ne kiabáljak.
- Fogd be!
-Rá se lehet jönni, hogyan csinálod, mert mindenkinél okosabb vagy. Nehéz téged tetten érni, de végül felszínre tör, és akkor ez van. -ekkor láttam, hogy Ethan ledobja a cuccait az ajtó elé.
- És akkor mi van? -szóltam le a teraszról.
- Vége van! De tudtad, hogy ez lesz. Tudod, hogy érzek irántad, Amanda, nincs hozzád fogható. Csak nem akarsz az lenni, aki nekem kell. Vagyis nem, ami kell.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Holiday
Lãng mạnAmandá-nak és Iris-nek is elege van az életéből, úgyhogy úgy döntenek, hogy 2 hétre házat cserélnek. Amanda most szakított barátjával. Vajon rátalál ismét a szerelem. Iris pedig reménytelenül munkatársába Jasperbe, akinek menyasszonya van. 2022.01...