◤ Info ◥

308 8 0
                                    

-- ✘ --

-- Tönkreteszel, majd összeraksz. Ez vagy Te; eldobsz, majd újra magadhoz láncolsz. Mondd, miért van még mindig szükséged rám?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hwang Hyunjin és Lee Minho, mint az égető Nap, és a hűsítő Hold. Vagy akár tűz és víz.
A víz az emberek szerint kioltja a tüzet, de ez náluk sosem volt így. A tűz elpárologtatta a felhevült vizet.
Megsemmisítette.

Seo Changbin és Han Jisung, mint az éjjeli égbolt. A lap ugyanazon oldala.
Hogyha Jisung egy csillag, Changbin a sötétség, ami körbeöleli, és megvédi a világosságtól, hogy örökké ragyoghasson.
De ha túlzásba esik, akkor magába olvasztja.

Végül hogyan fog végződni Hyunjin és Minho kapcsolata, ha jön egy segítőkész harmadik személy is, Bangchan képében?
Sikerülni fog Minho-nak elengednie párját, és tovább fog lépni, vagy félelmei kerekednek felül rajta?

Vajon Jisung meddig tudja magában tartani a piszkos kis titkait a tanára előtt? Hogy fogja Changbin kihúzni belőle a problémáit, ha tudja, hogy a kisebb fél a következményektől? Segíteni fog rajta, vagy hagyja, hogy egyedül oldja meg?
.
.
.
.
.
.
.

× BL tartalom

× !!+18!!

× Trágár beszéd, toxikus kapcsolat, bántalmazás, függőséget okozó szerek használata, megcsalás, depresszió, stressz, szadizmus stb.

× Két párhuzamos ship (az elején HyunHo, később MinChan, majd ChangSung)

× Kitalált történet

× Ne lopd, kérlek ^^

× 2022/01/07 — 2022/02/26

NEEDED ME || MinChan & ChangSung OS ✔Where stories live. Discover now