Csenge47 😊😁
Mi a véleményed?
Beképzelt emberek :
Szerintem a beképzelt emberek valójában lehet hogy csak féltékenyek mások tehetségére ,vagy esetleg több figyelemre vágynak . Persze az is elképzelhető hogy az illető pont az ellenkezőjével küzd , de azt akarja sugallni a külvilág felé hogy ő jól van . Lehet hogy már olyan szinten tönkremrhetett a lelke ,vagy érzi magát elhanyagoltnak ,hogy úgy érzi semmit sem tud . Az nem baj ha valakinek van önbizalma ,hiszen ez vezérel minket az álmok ,gondolatok ( remélhetőleg jó) megvalósításához ,ezáltal lesznek a tetteink. Azonban tapasztalatból írom hogy sokan szembesülünk azzal,hogy kisebb ,nagyobb mértékben önbizalomhiányunk van . Azonban lehetséges hogy van olyan ember aki felteszi magában a "Miért élek ,mi a tehetségem?" kérdést. Erre azonban ha nem talál választ , beképzeli magának azt , amihez viszont egyáltalán nincs tehetsége.
De ha egy átlagos " befogadó" szemével nézzük ,akkor ez valóban eléggé idegesítő és bántó tud lenni. Az nem baj ha valaki megemlíti a tehetségét ,esetleg ritkán felvág vele . A lényeg hogy ezzel másokat ne kritizáljunk ,bántsunk meg ,illetve nézzük le.Állatkert :
Ezzel kiskoromban semmi bajom nem volt . Élveztem nézni a vidám állatkákat,akik boldogan ugrándoznak a kerítésen túl... Vagy mégsem?
Manapság már máshogy látom. Ahogyan egy lepukkant állatkertben sétálok és olykor megszökött vagy még éppen vadul ásó állatokat pillanatok meg ,szinte csak egyetlen dolgon jár az eszem " Jó itt nekik ? Ki akarnak szökni?" . E gondolatok óta nem is annyira szeretek állatkertbe menni . Valahogy már nem köti le az érdeklődésemet az állatok viseljedésének tanulmányozása. Nem simogathatom meg őket ,félnek tőlem ,ezért gyorsan tovább állok. Azt szokták mondani ,hogy itt az állatok élettartama hosszabb. De most elgondolkodtam azon ,hogy mi jobb" Hosszú de unalmas élet ,gyakorlatilag fogságban ? Vagy inkább egy olyan hosszú élet melyet a világ adott ilyen hosszúságúra ,de szabad vagy és tiéd minden amire az életben szükséged van ,nincsenek luxusok ,de minden amire valójában szükséged van az kisebb munka árán előtted lesz ?
Hát ,őszintén egy állatnak a második lehetőség célszerűbb.
És ,akkor gondjunk bele ! Mi történik az állatokkal a látogatáson kívül? Nem mindenhol olyan fejlett és kedves,odaadó személyzet viseli az állatok gondját ,hogy extra szeretetet ,nevelést ,szórakoztatást és törődést kapjanak . Sőt ,előfordulhat hogy nem is megfelelő egészségügyi ellátásban részesülnek. Akkor csak megetetik őket ,aztán kiállítási darabok lesznek ? Nem tudom. Nem tudom mik történnek a színfalak mögött...Anime :
Nos... Ez az a dolog amiről nem tudnék nem megfogalmazott,de annál őszintébb mondatokat írni ,hiszen senkit sem szeretnék megbántani.
Lényegbe foglalva azt mondanám hogy bár nem igazán láttam ,belőlem néhány illusztráció is nemtetszést váltott ki ,így úgy gondoltam ez egy olyan dolog lesz , amiben nem vagyok "tömeg "(ezt úgy értem hogy nem hasonlítok a többségre) . Kikértem egy rokon véleményét ,és nem mondom hogy "azért mert ő azt mondta" ,de mivel ő is a" nem szeretem" opciót választotta ,ez megerősítette bennem azt ,hogy ez maradjon is így ,köztünk egy közös téma e " műfaj" nem nézése.Cirkusz :
Őszintén szólva nekem ezzel egyáltalán semmi problémám nincs. Szép ,színes produkciók , okos ,intelligens állatok körmenete, tornászok és táncosok tehetségének megcsillogtatása . Fények ,zenék ,új elbűvölő előadások ,melyek mögött szinte egytől eddig rengeteg energia és tehetség áll . Sok gyakorlás ,rengeteg bátorság és mégtöbb idő ,akarat valamint kreativitás és fantáziálás kellett mindez megvalósításához. Olykor vannak bakik ,amik akár végzetes balesetekbe is torkolódhatnak. De mindezt ők a mi egyre növekvő igényeink miatt csinálják . Ez a munka amilyen egyszerűnek tűnik ,épp oly bonyolult bármely és minden szempontból.
Bocsi az utolsó 2 kérdést a következő részben írom meg :)