Bücür?!?

19 1 0
                                    

İndim ki....

------------

Hassiktiğiiiğr.Lan bu benim okuldan belalım Apo (Alperen)değil mi?Eyvah sıçtım.

Apo:Selam güzellik.(piç smile)

Ben:Nerden çıktın sen pislik!!!!

Apo:Şşş sakin ol prenses.

Ne oha  o bana doğru mu geliyo.Ya bana tecavüz edip üstüme gelinlik giydirip 21 yerimden bıçaklayıp ormana götürüp tellere asarsa.Tamam sakinim.Çok sakinim.Ben hep sak-

Ben:UZAK DUR BENDEN SENDEN NEFRET EDİYORUM PİSLİK.

Veee gözyaşlarıma büyük bi alkış.Hıçkıra hıçkıra ağlarken bi araba sesi duydum ve kapının çarpılması.

-----------

Gözlerimi açtığımda yatağımdaydım ve yanımda biri vardı.Yoksa yoksa Apo pisliği dün bni başka bi yere mi getirdi?Sen şimdi görürsün dememle suratına bi tokat patlatmam bir oldu.

Ben:Ayyy Yiğit sen miydin?Valla görmedim bak görseydim vurmazdım ben o Apo zannettim se-.Dur bi dakka ya sen napıyon benim yatağımda kalk bakıyım teallam bide yatmış yanıma 1.80 oh ne rahat abicim.Kalk bak ağzına kürekle vururum.

Yiğit:Bi sus ya zaten sabah sabah boşuna tokat yedim.Bak bücür birincisi burası benim yatağım.İkincisi bana emir veremessin.Üçüncüsü bu olanlardan okuldan birinin haberi olursa kötü olur.

Ben:Bücür?!?!

Yiğit:.........

Ben:Ben mi dedim sana beni evine getir diye bu bir.İki zaten senin gibi UKALA birinin evinde kaldığımı kimseye SÖYLEMEM!!!!!!!!!!!!!!

Yiğit:İyi olur bücür.

Ben:Gidiyorum ben hem.Telefonum nerde?!

Telefonumu ararken yatağın kenarına takılıp Yiğit'in üstüne düşmem bir oldu.Hay amk ya.Bebe bana yiycek gibi bakıyo.Allam nolur kekelemeyim dinimiz amin.

Ben:K-kusura b-b-akma ay-ayağım takıldı da ondan şey oldu.Ama sen hiç şey yapma yani şey yanlışlık oldu.K-usura bakma.

Yiğit:Ne o bücür utandın mı? hahahaha

Hemen kalktım.Bu ne ya.

Ben:Yiğitcim egonu az biraz yana kaydırda geçelim dimi canım ^-^

Oha bebeye resmen yavşadım ya kesin yanlış anladı.

Yiğit:Buyur bücür.Bu arada telefonun yastığın altında.

Ben:Hı tamam sağol. -_-

-----------------------------------

OKUYUCU SAYISI ARTSIN LÜTFEN 

SİZİ SEVİYORUM ♥♥♥

BİZİM HİKAYEMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin