🌸18🌸

616 49 2
                                    

《Autor pov 》

— Taehyung, vino puțin ,spune fotograful și îi face semn să vina la el .

— Am făcut ceva greșit domnule?

— Nu.... însă am o idee.

Spune acesta și se uita ba la Jungkook ba la Taehyung. .... și da Jungkook fusese lasat sa asiste la ședința sa foto.

— Ce ar fi sa facem poze cu amândoi,  din moment ce Jungkook este cântăreț și tu dansator vom aborda un stil pentru amândoi, ce spuneți?

— Ok,spun amândoi deodată .

— Bine,atunci Jungkook du-te cu Taehyung în cabina sa,va voi aduce eu hainele.

— Am înțeles!

Spune Jungkook și pleacă după Taehyung.

Ajunși în cabină Taehyung se așează pe canapea, iar Jungkook îi urmărește fiecare mișcare pe care o face.

— Te doare?

Îl întreabă Jungkook pe acesta, când vede ca își masează gatul.

— Puțin, dar o sa îmi treaca.

— Dacă vrei te pot ajuta.

— Nu este nevoie.

— Doar lasă-mă să te ajut și tu mai ajutat aseară, așa că lasă-mă sa te ajut și eu.

— B...Bine ,spune el acum roșu, din cauza amintirilor de seara trecută.

Jungkook se apropie de el și își pune mâinile pe umeri acestuia și începe să îi maseze delicat.

— Ah...e așa bine ,spune Taehyung, atunci când simte ca Jungkook îi strânge pielea in mâini.

— Mă  bucur ca îți place.

După câteva minute, fotograful intră în cabină , unde îl găsește pe Jungkook masândui gâtul lui Taehyung.

— Băieți aveți aici hainele,spune acesta și îi face pe amândoi să se uite la el,apoi pune hainele în curierul de pe ușă.

— Mulțumim! Venim imediat. Vorbește Jungkook.

— Nu vă grăbiți,spune, apoi părăsește încăperea.

Arranged Marriage!?!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum