Dersler o kadar sıkıydı ki Hanae artık dayanamıyordu. Daha dersin ortasındalardı ve zilin çalmasına çok vardı. O sıraa kapı tıklatıldı.
( X = öğretmen)
X= Buyrun.
Kqpı açıldı ve kapıdan masmavi gözlü beyaz saçlı bir çocuk girdi.
Killua = Merhaba hocam. Bir duyuru için gelmiştim.
X= Tabii ki Killua buyur.
Killua= Öncelikle Merhaba. Ben 3-3 ten Killua Zoldyck. Biz, yani arkadaslarım ve ben, bir proje düźenlıyoruz ve bu projede bize yardımcı olması için bir kaç kişi daha arıyoruz. Böylelikle hem siz bizden küçükler de bu konularda bilinç kazanır ve daha güzellerini başarırlar.
X= Killua. Bize projenin ne ile alakalı olduğunu analatır mısın?
Killua= Tabii ki hocam. Projemiz insan vücudundaki elektrik hakkında. Burca bunu bunun detayına girmeyeceğim ama amaç elektrik tasarrufu yapmak. Bunun için de bize bucerekili, her şeyde bie becerisi olan biri lazım. Hocam bunun için de sizden yardım isteyeceğim. Siz öğrencileri gözlemleyerek hangisinin daha iyi olduğunu bilirsiniz.
X= Tabii ki yardımcı olurum.
Hoca biraz sınıfı süzdü. En sonunda Killua ya döndü ve konuştu.
X= Miura Hanae.
Hanae bir şok geçirdi. Hoşlandığı çocuk sınıflarına gelmişti ve bu yüzden zaten heyecenlıydı. Şimdi de hocası aday olarak onu göztermişti. Hanae hemen ayağa kalktı kendini göstermek için. Kalbi çok hızlı atıyordu. Yanakları pembeleşmişti. Killua ona baktı ve göz göze keldiler. Hanae dudaklarını birbirine bastırdı.
Killua= O zaman size güveniyorum ve Miura-san ı alıyorum.
X= Tabii. Hadi Hanae.
Hanae sırasından çıktı ve Killua nın yanına doğru yürüdü. Beraber sınıftan çıktılar. Killua ile Hanae arasında bayağı boy farkı vardı.
Killua= Pekiala Miura-san-
"Hanae deseniz de olur. Genelde öyle derler. Bu gibi şeylere çok alışık değilim de."
Killua= Hanae... chan?
"Peki öyle de o zaman senpai."
Killua= Sen de Killua de. Ben öyle diyorsam sen de demelisin.
Hanae kızardı.
"Tamam o zaman Killua... senpai..."
Killua kahkaha attı. Hanae 'Fazla tatlı' diye düşündü.
Killua= Hanae-chan en sevdiğin renk ne?
Hanae biraz düşündü.
"Sanırım... Mavi."
Killua= Nasıl bir mavi?
"Derin bir mavi. Seni içine çeken."
Killua= Neden?
"Mavi beni iyi hissettiriyor. Mavinin derinliğinde kaybolmak istiyorum. Beni içine çeksin. Sonsuza dek güvende tutsun. Mavi bana güven veriyor."
Killua= Hmmm... bu çok güzel geliyor kulağa.
Hanae gülümsedi. Killua da gülümsemişti. Hanae onu gülümserken görünce daha da mutlu oluyordu.
Beraber proje sınıfına gittiler. Sinıfta bir kaç öğrenci daha vardı. Herkes yerlerine oturdu ve proje hakkında konuşmaya başladılar.
~Okul çıkışı
Killua= Hanae-chan.
Hanae çantasını eline alıp kapıdan gelen sese döndü.
Killua= Bir bara gideceğiz. Sen de gelmek ister misin?
Hanae hiç düşünmedi.
"Sanırım... tamam olur."
Beraber sınıftan çıktılar. Killua ve arkadaşlı ve Hanae bir bara gelmişlerdi. Bir masaya oturdular ve siparış vermeye başladilar. Digerleri vermişti sıra Killua daydı.
Killua= Bira alacağım. Hanae-chan sen?
Hanae gülümsedi.
"Şey ben kola alayım."
Killua= Kola mı? Ah doğru. Sen daha reşit olmadın.
Hanae başını yana yatırdı.
"Evet."
Herkesin içeceği geldiğinde hem sohbet edip hem de içmeye başladılar. Kahkaha atıyorlardı. Hanae kahkaha atarken birden bir fotoğraf çekme sesi geldi. Hanae hemen sesin ge.diği yere baktığında Killua nın elinde bir telefon tuttuğunu gördü. Şaşırmıştı. Killua biraz sarhoştu ve dalgın dalgın konuştu.
Killua= Çok güzel gülüyordun ben de bu anı sonsuza kadar saklamak istedim.
Hanae kızardı.
O gün sevdiği çocukla konuştuğu ilk gündü...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Taslaklardaydı ben de bitirdim işte...
Umarın güzle olmuştur ve beğenmişsinizdir...
19.01.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{ A Y Ç Ö R E Ğ İ } [~Killua Zoldyck x Reader~] (<Fantasy AU-Yarı texting>)
Fanfiction•Kafama esti birden bende yazayım dedim. •Normal HxH evraninde değil farklı bir evrende geçecek. Modern ve savaşın olmadığı gibi. •umarım seversiniz. •İyi okumalar •Yarı texting