*TATLI BELA-2

122 17 10
                                    

Eylem-"Off çok güzel geçti yaa bayağı centilmendi ve bir o kadar da yakışıklı ve romantik. ve...."

Eylem eve geldiğimden beri bir dakika susmamıştı.Zaten artık Defneyle dinlemeyi bırakmıştık.Sadece arada bir"aaa ,hı hı ,inanmıyorum"gibi tepkiler veriyorduk.Eylem bunları anlatırken telefonumda hala seviye geçemediğim oyunumu oynamakla meşguldüm.Sonra bir ara bir sessizlik oldu Defne ve ben önce birbirimize sonra Eylem'e baktık bize kötü kötü bakıyordu .Anlaşılan onu dinlemediğimizi anlamıştı.bize

Eylem-"Öyle olsun kardeş deyip bağrımıza basıyoruz.Sonra bir de anılarımızı anlatıyoruz siz ne yapıyorsunuz telefonla oynuyorsunuz"dedi.

Anlaşılan gerçekten üzülmüştü onu dinlemediğimize sanırım bu Ekine gerçekten değer veriyordu.Ama biz kendimizi nasıl affettireceğimizi bilirdik Defneyle birbirimize baktık ve elimizle 1,2,3 işareti yaptık ve aynı anda eylemin üstüne atladık atladığımız gibi de süpersonik bir şekilde gıdaklamaya başladık.Biz Defneyle beraber Eylemi gıdıklarken Eylem ikimizi de birer tekme attı ikimizde toto üstü yere yapıştık.İkimiz yere birden yapışınca ev 7.1 büyüklüğünde bir deprem geçirdi.Eylem bize kahkahalarla gülerken. Defne totosunun yerinde olup olmadığını merak ediyordu.Benim totom alışıktı böyle şeylere.Çünkü Defne her gün erkenden işe gittiği için gün Eylemi uyandırmak zorunda olan bendim ve Eylem çok zor uyanırdı.Bu uyandırma işlemini sadece bir tekme veya toto çıkığı ile anlatırsam o günümün çok güzel geçeceğine inanıyorum artık.

Eylem-"Ee söyle bakalım Almila Hanım kimdi o akşam amin diyen telefonda?"

Almila-"Of çok uzun hikaye zaten dayımda yakın zaman da doğum yapmıştı ben bi onu ziyarete gidiyim.Bana müsaade"

Defne-"Hop şişt höst dur biraz orada ne çeviriyorsun sen"

Eylem-"Ben iş mi çeviriyorum?Ben çevirsem çevirsem anca taksi çeviririm ne işi?"

Kıvır bi sağdan bi soldan

Eylem-"Eğer anlatırsan bir hafta temizliği ben yaparım."

Almila-"Hemen anlatıyorum."

Aslında bu hafta evde parti düzenlemek var sonuç olarak her şeyi Eylem toplayacak ben ise evde totomu dizimi izliyeceğim.Ve anlatmaya başladım.

Almila-"Şimdi kızlar ben kendi kendimi yemeğe çıkarmıştım yaa yolda giderken ne yiyeceğimi düşünüyordum birden karşımda yaşlı bir kadına bağıran bir adam gördüm AMAN TANRIM DİDİM "

Defne-"Ay çok heyecanlı sonrası?"

Almila-"Sonra elektro şok cihazını çantamdan çıkardığım gibi adama sapladım ve üstüne çantamla vurmaya başladım.Teyze beni uyarınca durdum meğer adam teyzeye yol tarifi ediyormuş teyzenin kulakları iyi duymadığı için de bağırarak anlatıyormuş.Çocuk bayıldı tabi ben şok cihazından elektrik verince.Ben orada katil oldum düşüncelerine kapılıdım tabi sonra çocuk birden hortladı.Ben çığlık attım ben çığlık atınca çocuk beni iyi bir azarladı bana baya laf soktu ben de ona sokmaya çalıştım ama sonra teyze araya girip çocuktan ona yol tarif etmesini istedi bizim çocukta teyzeyi arabasına binmesini söyledi sonra ben orada çocuğa beni şikayet edip etmiyeceğini sordum o önce hayır dedi sonra da evet dedi ve bana arabasına binmemi söyledi teyzeyi bıraktıktan sonra telefonum çalmaya başladı Eylem arıyormuş açtım konuştum.İşte Almilanı kurt sürüsü kapsın dedim.O da amin dedi.Amin olayı bu.Telefon konuşmasından sonra ben çocuğa beni şikayet etmemesi için.Uzun bir konuşma yaptım.Çocukta şikayet etmicem ama bir şartım var dedi."

Defne-"Eee şartı neymiş?"

Almila-"Sonrası aynen böyle oldu:

Atahan-"Tamam seni şikayet etmicem ama bir şartım var."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TATLI BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin