YASAMA SEVINCIM

96 4 2
                                    

Bazen hayellerde yaşadığımı sanırıyor gibi oluyorum. Ama gercekler hiç bir zaman böyle değildir.
Hayatımda önemli insanlar olduğu gibi önemli olan baska birsey de vardir o da kitaplarıdır. Kitap okumayı ve yazmayı çok tutkulu bir sekilde yapıyorum. Bir kitaba ve bir çocuğa tutulmus kaliyorsunuz bu duyguyu tadan anlayabilir. Kitabin adi "Poyraz Esintis" aslinda kitapta anlatmak istenilen Poyraz'in amansizca estirdigi esinti ve mucadelesini anlatiyor. Bu kitabi beş kere okuduktan sonra soyle bir dusunceye vardim ve belki de bu amansizca esen esinti benim esintimdir. Hikayedeki "Poyraz da belki hayatimdaki Doruktur. Bir sure bu olayı düşündüm ve bu kitap tam anlami ile beni anlatiyormus. Nasil oldu da bunu daha önce fark edemedim? O aksam yatağıma yattığımda bütün bu olaylari Doruk ve benim üzerimde düşündüm ve şunu fark ettim tek kelime ile ona AŞIK OLMUŞSUN......

Ama ortada bir problem vardı, bunu ona nasil soyliyecektim işte o kısım ile ilgili zere kadar fikrim yoktu ve bu türk zamanlarda hep yanı başımda olan Deniz'i aradim
-"Nbr?¿ Ses soluk yok senden" dedi bana ve o an çok garip oldum
-"Iyi" dedim bi cekinerek "Sana bir konuda danışmam lazim" dedim ve o an hayat durdu
-"Tabii sor askim" dediği anda kendimi çok iyi hissettim
-"Doruk olayi ile ilgili. Ben ona hoslandigimi soylemelimiyim sence"
-"Bilmem ki off çok zor ama benim sana daha bomba bir haberim var biz cikiyoruz"
-"Kizim ya çok sevindim senin adına. Demir ile mi cikiyosun? "
-"EVET"
-"Hayirli olsun o zaman yarin yine gorusuruz by "
-" By"
Bu olaylar olduktan bir hafta sonra Doruk beni aradi ve baya konustuk sonra bana "Cumartesi gunu bulusalim mi dedi bas basa ve yanlizca ikimiz sinemaya gideriz gezeriz" dedi. Tabii kabul ettim ve romantic bir sinemaya girdik ve Cikista bana aynen sunu soyledi "Sen çok guzel ve özel birisin. Benim için çok önemli bir gun oldu" dedi .

O AN YASAMA SEVINCIM DORUK OLDUĞUNU ANLAMISTIM

Yasama SevincimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin