Revirde uyandığımda gözümü açar açmaz karşımda 3 kişi vardı ela, Kaan ve o sadece o adını bilmiyordum gözleri uğruna bayıldığım kişi tam olarak karşımdaydı yine gözlerine kilitlenmiştim büyük koyu kahve gözleri dünyanın sonunu getirebilirdi birinin beni dürtüp kendine gel demesini beklerken onları gördüm Kaan ve Ela birbirlerine bakıyorlardı Onunla, Kaan ve Ela'ya baktığımızda gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk bi anda benim adımı sordu O " kimsin sen adın ne" demişti ondan beklediğim bi hareket değildi çok tatlı görünen bi insan nasıl bu kadar sert olabilirdi anlamıyordum "Ben Nihan" diyebilmiştim sadece,sonra ona adını sormam gerektiği aklıma geldi " sen kimsin?" Demiştim güldü cevap vermedi "iyi olduğuna göre ben gidiyorum" dedi ve gitti Ela bi anda bana dönüp "Garip" dedi anlam verememiştim ama o kelime yinelendi Kaan'ın ağzından "Çok garip Eymen sana değer verip iyi olduğuna bakmak için seni denedi" demişti kısaca cevap verdim "olamazmı sadece iyi olup olmadığıma baktı" dedim ardından Kaan yüzüme bakıp "Olamaz tabi o Eymen Yılmaz kimseye önem vermez bizim dışımızda" dedi hoşuma gitmişti hafifçe gülümsedim Ela konuyu dağıtmak için "Serumun bitti ben görevliyi çağıracağım" diyip gitti Kaan'da odadan çıkmıştı 2 dakika sonra Ela geldi serumu çıkarttılar ve sınıfa gittik gereksiz bi şekilde çok mutluydum adı Eymendi o söylemeden öğrenmiştim ama onun ağzından duymak istiyordum adını. Evet artık 3 tane arkadasım vardı Ela Kaan ve Eymen onunla arkadaşmıyız bilmiyorum ama arkadaşlarım var bunu biliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin?
Genç Kız EdebiyatıGençler için ilgi çekecek bi hikaye maceralarla,gerilimle ve sizi heyecanın doruklarında hissettireceğim söz veriyorum