09/01/2022
İyi okumalar🥲Minho'nun reddedilmesinden -aslında cevapsız kalmasından ama o reddedildiğini sanıyordu- günler geçmişti. Birkaç gün çökmüştü ama amacını hatırlamıştı. O anı düşünmemeye çalışarak çalışmalarına devam etmişti. Hem o andan sonra olanlar ona moral oluyordu. Sevdiğiyle birlikte kumdan büyükçe bir kale yapışları, geceye karışan kahkahaları, denizde birbirlerini ıslattıktan sonra titreyerek eve dönmeleri...
Minho kıkırdayıp açmak üzere olan smeraldo çiçeklerine baktı. O günden sonra sevdiği en fazla bir iki kere gelmişti. Minho onun özlemiyle yanıp tutuşurken bahçesindeki çok sevdiği çiçekleri zarar vermeden yerlerinden çıkartıp başka yerlere dikti. Yerlerine ise filizlenen smeraldoları koydu. Yaptığı işle gurur duyuyordu.
Smeraldolar birbir açarken günler geçti. Lakin Minho sevdiğini göremedi. Böyle olmayacağına karar verip yüzüne maskesini geçirerek malikanesinden ayrıldı. Sevdiğinin evine doğru yol almıştı. Baya bir yürüdükten sonra nihayet evine varmıştı. Jisung'un evinden ağlayarak çıkan yaşlı adamla kaşları çatıldı. Hızla yanına koşup ne olduğunu sordu.
Yaşlı adam üzgün gözleriyle "Ah evladım, geç kaldın." dedi. Minho içinde büyüyen telaşı anlamdıramadı. Hızla kapıdan içeri girdi. Yerdeki soluk bedenle ölüyormuş gibi hissetti Minho. Biri kalbini çekip çıkartıyor, karnına defalarca bıçaklar saplanıyormuş gibiydi. Yerde yatan bedenin yanına çömeldi.
Jisung burnuna gelen mis gibi çiçek kokularıyla gözlerini aralamaya zorladı kendisini. Gördüğü bedenle gözleri doldu. Diklenmeye çalışmasıyla Minho ona yardım edip kolları arasına çekti hasta bedeni. Jisung elini maskeye doğru uzatıp "Lütfen, son kez görebileyim yüzünü." diye fısıldadı. Minho maskesini çıkartıp dolu gözleriyle "Gerçekten en son benim çirkin yüzümü mi görmek istiyorsun?" diye fısıldadı. Jisung başını iki yana sallayıp "Sen çok güzelsin. Kalbin de senin gibi apayrı güzel." diyebildi.
Zorlanıyordu.
Hayatta kalmak için çok zorlanıyordu.
Minho bunu görebiliyordu. Sızlayan burnu ve gözünden düşen yaşlarla "Niye bana demedin ki Jisung? Deseydin ya bu kadar hasta olduğunu. Ama benim sadece elimden gelen tek şey, tıpkı senin gibi güzel çiçekler yetiştirmekti." dedi. Jisung gözlerini kırpıştırıp "Gözlerime son bakışın da bulanık mı olacak aşkım?" diye sordu. Minho dudaklarını birbirine bastırıp gelen ağlamasını geri yolladı. Yine de burnu çok fena sızlıyordu. Sevdiği bedene sımsıkı sarılıp ağlayarak yüzüne ve dudaklarına öpücükler kondurdu. Her öpücüğünde onu ne kadar sevdiğini, aşık olduğunu anlattı. Jisung huzurluydu. Sevdiğinin kollarında ölecek olması bu hayatta başına gelen en güzel şeydi.
Nefesinin daraldığını hissettiğinde yüzündeki gülümsemeye nazaran gözlerinden yaşlar aktı. Titreyen elleriyle sevdiğinin yüzünü avuçladı. Yanaklarını nazikçe okşayıp akan gözyaşlarını sildi. Dudaklarını son kez öpüp dudaklarına doğru son sözlerini fısıldadı. Minho duyduğu cümlenin ardından Jisung'un ellerinin yüzünden kayması ve artık nefes alamamasıyla çığlık ata ata ağladı. Minho kendisine her çirkin denildiğinde gözünden bir damla yaş dahi düşmemişti. Minho hayatı boyunca ağlamamıştı. Şimdiyse bayılana kadar ağlayıp kolları arasındaki sevgilisine sımsıkı sarılıp onun gibi ölmeyi dileyerek gözlerini yumdu. Kulaklarında ise sevdiğinin son sözleri hala çınlıyordu.
"Ay gerçekten de seninle birlikteyken çok güzel Lee Minho."
"Belki o gün
Birazcık
Sadece şu kadar
Önünde dikilebilecek cesaretim olsaydı
Her şey daha farklı mı olurdu?"09/01/2022
evt angst ydi
anlamış olmanız gerekiyordu
Ağlicam ben
duyguları pek ii yansıtamadım ama
karakterlerimi iliklerime kadar hissettim ve ağlayavağım şu anÖptm sizi
baybayy12/01/2022
Bugün son gün arkadaşlar
Bir bölüm daha atıyorum ve bitiyor
Sizden tekrar ayrılıyor olmak çok üzücü
Burukluk var içimdeOlsun yine de
Öptm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smeraldo
Fanfiction(minsung) "Sana seni sevdiğimi söylesem her şey daha farklı olur muydu?" minific. angst.