:)•BLND CON TNY•:)

235 16 2
                                    

Юнги:....
Хусог: Юнги намайг уучилаарай би чамайг зайгаа тавьж өг гээгүй э—-
Юнги: Сэраг ав надаа хамаагүй...
Хусог:Ю-юу гэнэ ээ?
Юнги: Цусан төрөл тэглээ чи миний найз бас..Зүгээр л ав!
Хусог: Чиний хайр ийм хямдхан байсан юм уу? Тэгяэээ Сэрааг би авна гэхдээ бидний нөхөрлөл хэвээрээ байж чадна гэдэгт итгэлтэй байгаа шүү!.
Юнги: .....
(Hobi's pv: Юнги энэ надад хэрэггүй чи ав гэдэг үгээ хэлэхдээ нүдэнд нь асар том гуниг хурсан байхыг би олж харсан..)
.....................

^Хаалганы хонх жингнэх^

"Хэн бэ??"
Хусог:.....
Юнги:...

:Сэээррраааа~~~~~ яааа намайг мартаа юуу? Өөдгүй амьтан!
"Яаааа~Сэми~~~~~~~ чи ийм орой юу хийж байгаa юм?
Сэми:Мэнд усын зөрүү ч байхгүй за юу ч гэсэн танайд орийлдаа ганцаараа байгаа биз дэээ
•гээд гүйгээд оров..•

Сэми:........
"Сэмиии~ юу гөлрөөд байгаа юм бээ?? Бие чинь зүгээр үү?
Сэми: Сэраа 2лаа уулзаад ирье.

"Яасан бэ?"
Сэми:Т-тэр..тэр 2 одоо хэн гээч нь вэ?? Тэр арай өндөр нь дажгүй сангдаад байна ямрв дээ
"Яаа Сэми үхмээр байна уу?"
Сэми:Заа Кан хадагтай дандаа л уурлах юм аа
"Заза битгий хошуугаа унжуулаад бай! Юу ч гэсэн ширээнд хамтдаа сууцгаая."

•Бид 4 ширээнд суулаа. Юу вээ Юнги Миний хажууд суухгүй Шууд л Сэмигийн хажууд суучихав.

"Заа тэгхээр Сэми ийм орой юу хийж явж байгаа юм?"
Сэми: Ааанн нэрээ танайд 2 хондог юм бил үү гээд л..Ээж Аав намайг амарчхсан
Болхоор эмээ өвөөгийнд 2хонон гээд тэгээд л найз нь чам дээр очих гээд холбоо барьх гэсэн утас чинь дуудаад л дуудаад л... тэгээд л Сэми нь багшаас асуугаад шинэ гэрийг чинь олоод ирлээ шүү дээ..Сэра хадагтай амраад шууд л намайг мартаж орхижээ ёстой нэг."
Зааа юу гэж дээ"
Юнги: Тэгээд энд? 2хоног? Нээрээ тийм би өнөөдрөөс энд байхгүй байна байх..
"ЯАГААД?"
Юнги:Зүгээр л энд би илүү
  дээр нь зав нээх гархгүй байх!
"Юнги та хаашаа ч явахгүй!"
Юнги: Дураараа л бол!
Хусог:За за ойлгомжтой залуусаа тэгхээр оройн хоол хийх худлаа болчихсон юм чинь бас нөхцөл байдал ийм байгаа болхоор зүгээр л амарцгаая!

•бид унтхаар шийдэн Сэми бид 2 манай өрөөнд орж ирэв•

Сэми: одоо л гоё юм ярья аа нээрээ хэдийнээ чи бид 2 хангалуун амьдардаг ч энэ айл бол дэндүү баян юм аа... нөгөө дуулдаад байсан хойд ах чинь өндөр нь үү??
" Сэми тийм ч өндөр нам биш шүү дээ. Гэхдээ тийм л дээ миний хойд ах"
Сэми: Дажгүй юм аа...
"Хаха ийм type-тэй гэдгийг чинь мэдэхгүй л юм байна ер нь чамайг дахиад жаахан таних хэрэгтэй юм байна"

••Миний ах | Мин Юнги••❕Where stories live. Discover now