“Sosyal medya güldürür.” Bu, internet kullanıcılarının hissettikleri gibi, neredeyse herkesin anladığında hemen doğru saydığı bir önermedir. Aslında bazı sosyal medya kullanıcılarının görür görmez onayladığı bir doğrulama değildir. Bu anlayışı açıkça doğrulamamızı sağlayan, İnci Caps’in dijital dünya içerisinde yarattığı komedi gerçeğini sosyal hayatta güldürme unsuru olarak görebilmemizdir.Bu, internetin komedi aracı olma durumunu en iyi şekilde tanımlar.İnsanlar ancak realitenin sorunlarıyla uğraştıktan sonra hayatlarını bir bilmeceye çeviren, durup düşünmelerine yol açan nice şey arasında şunun ilk sırada olduğunu düşünürler Gerçekler ne kadar kocaman olursa olsun internete girmenin nedeni,bir tek ipliğe bağlıdır.Çok zorlamadan mutlu olabilmek .bu koşul bütün görgül gerçekliklere karşın sosyal medyada var olma edimine mührünü basar.
Bu yüzdende salt gerçeklik olarak komik olmanın mührü basılır.Sonuçta dünyanın en azından bu bakımdan tebessüme yakın olduğu,mutluluğun internete girmeyle neredeyse eş sayıldığı kabul edilir.
Capsler bütünüyle nesnel sayılabilir,hatta belirli anlar için eleştirel dünyayı komik yapmaya çalısarak gözlerimizin önüne getirir.Bunların,uyanık olduğumuz saatlerimizin nesnel komikliğini sunma konusundada aynı ölçüde büyük bir payı olsa gerek.Çünkü yaşanan hayatlar özdekleri farklı bile olsa yine aynı kalıpta düşünülür. Bu kalıp,mutluluktur. Beynin o anda sahibini rahatlatacak işlevidir.
Yabancılar,bu temel doğruluğun gerektirdiği düzlemde düşünme düzeyine ulaşıp tasarımı bu noktaya getirebilmişlerdir.Bu doğruluğu geçici olarak televizyon programlarında hayata geçiren sosyal medyanın komik olma zorluğunun başlangıç noktasıda aslında da bu sayılabilir gece 12'den sonra televizyon kanallarını boş bırakmamak adına,Her türlü komikliğin prim yaptığı gerçeği çıkıs taşını böylelikle bulmuştur.
Devamı GELECEK ...