I

25 3 1
                                    

(Masz na imię Gejoza i jesteś gejem)

    Byłeś w laboratorium Alphdsyyeyehdhys. Ta pokazywała ci jak cię stalkowała od narodzin i podglądała jak wchodzisz do kibla, a tobie to nie przeszkadzało bo coś z tobą nie tak. 

 — Ale ja jestem gejem — powiedziałeś. 

    Alphys się popłakała, uciekła i wtedy pojawił się znikąd Mettaton.

 — Hej, mogę cię zabić?

 — Jestem gejem

 — Omygy, nie zabiję cię. Zostaniesz moim chłopakiem?

 — Ok.

 — Kckckc

 — I love youhefhuefuhhuiiu

 — Forever

 — Together 

 — Ok idźmy nagrać program Mettatona.

     Mettaton wziął kamerę znikąd.

  — WITOJTA ZIEMNIAKI, TU WASZA ULUBIONA GEJOWA MIKROFALÓWKA! DZISIAJ NAGRYWAM PROGRAM Z MOIM CHŁOPAKIEM KTÓREGO ZNAM OD DZIECIŃSTWA, JUŻ 20 SEKUND. JESTEM GEJEM, CHCIAŁEM GO ZABIĆ ALE ON TEŻ JEST GEJEM WIĘC GO NIE ZABIŁEM BO... HU9WGFSHU9908YWGHY8EWR98Y8E! OMYGY DZISIAJ GOTOWANIE Z MORDERCZĄ MIKROFALÓWKĄ! GEJOZA, PRZYNIEŚ ZIEMNIOKI LUB GIŃ.

    Twój chłopak chciał cię zabić, ale miałeś na to wyrąbane bo znałeś go od 20 sekund. Znikąd pojawiła się Mej.

 — TO JA JESTEM GEJOWA MIKROFALÓWKA TY PODRÓBO ŚMIERDZĄCA, TY PARÓWKO, JESTEŚ NOSĄ Z KOZA, GRASZ YASUO NIE MOŻESZ SIĘ WYPOWIADAĆ, TY... TY... MATKA CIĘ NIE KOCHA!

 — Toksyczny gracz lola infp z reakcją wściekłej bułki cynamonowej? To coś, czego potrzebuje mój program! — ucieszył się Mettaton. — Zabijmy Mej!

Mettaton x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz