Tukang Urut Lelaki

1.4K 16 0
                                    


Dalam usia yang mencecah 40 tahun, aku (Bob) berusaha mencari pekerjaan untuk menampung keperluar harian. Dengan berbekalkan kelulusan hanya peringkat SPM, bersusah-payah aku untuk melamar pekerjaan.

Setelah hampir dua bulan aku mencari pekerjaan, akhirnya aku diterima untuk bekerja di sebuah pusat terapi yang menawarkan khidmat mengurut untuk lelaki. Bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RM1000 sebulan. Aku menerima tawaran itu memandangkan aku mempunyai pengalaman dan kepakaran dalam mengurut.

Jadual pekerjaan ku bermula dari pukul 1 petang sehingga larut malam memandangkan itulah masa yang telah ditetapkan oleh pihak pengurusan. Pusat terapi tersebut selalu didatangi pelanggan dari pelbagai lingkungan umur dan bangsa majoriti Cina dan Melayu.

Aku mengenakan uniform serba putih yang disediakan khas oleh pihak pengurusan beserta dengan minyak dan segala keperluan yang aku akan guna semasa membuat perkhidmatan.

Pelanggan pertama yang aku layan merupakan lelaki Cina dalam lingkungan umur 40-an.

"Boss, ini bilik yang kita akan guna. You tukar pakaian dulu, ini tuala. Nanti saya datang balik." Kata ku sambil menghulurkan tuala dan meninggalkan bilik persalinan.

Selesai lelaki itu mandi, aku membawa peralatan yang akan aku gunakan mengikut procedure yang telah dipilih.

"Dah ready?" Soalku.

"Dah!" Jawabnya.

Aku melangkah masuk dan menyuruh dia meniarap di atas katil mengurut dan membetulkan tualanya lalu memalapkan lampu di dalam bilik urut untuk keselesaan pelangganku.

Setiap langkah yang telah diterangkan oleh tutor kepada kami semasa dalam tempoh praktikal aku ikuti dengan teliti. Aku mula menyelak tuala di bahagian paha ke bahagian punggung sehingga menampakkan pantatnya yang bulat. Dalam kesamaran lampu, aku dapat melihat bentuk punggung yang montok dan mantap itu. Setiap bahagian belakang badannya aku urut dengan teliti termasukkan celah pahanya dan celah punggungnya. Aku sempat menyentuh biji dan batangnya untuk membetulkan kedudukannya.

"Boss, boleh pusingkan badan." Ujarku sambil mengangkat tuala yang menutupi tubuhnya. Disebabkan ini merupakan kali pertamaku dan pelanggan pertamaku, aku terkejut apabila melihat kemaluan pelanggan ku mengeras dan terpacak.

Aku hanya menutup tubuhnya dengan tuala dan meneruskan perkhidmatanku. Apabila aku mengurut pahanya, aku melihat batangnya semakin mengeras dan terpacak sambil dia mula membuat bunyi gairah semasa aku menyentuh kemaluannya.

Kemudian, aku beralih ke kepalanya. Semasa aku mengurut kepalanya, lelaki itu menarik tanganku dan mula berbisik kepadaku.

"You buat nak buat extra service tak, nanti saya bayar you lebih?" Tanya pelanggan itu.

"Extra service yang macam mana itu Boss?" Tanya ku semula untuk kepastian. Dalam masa yang sama aku berasa cuak.

"You hisap batang I sampai pancut, nanti I bayar you RM2000. Okay?"

Tawaran itu cukup untuk membuatkan aku terkejut dan teruja, namun aku masih berasa cuak untuk mengulum kemaluan lelaki lain.

Memandangkan aku memerlukan belanja yang lebih akhirnya aku bersetuju dengan tawaran dan permintaan pelanggan itu. Perlahan-lahan, aku mula melancap kemaluan lelaki itu. Walaupun dia berbangsa Cina, kemaluannya turut di sunat dan bersih. Kemudian dia menyuruh aku mengulum kemaluannya. Aku menundukkan kepalaku kearah kemaluannya dan mula mengulum sehingga ke pangkal batangnya.

Dalam aku mengulum kemaluannya, aku rasakan dia turut meraba seluarku dan mengeluarkan kemaluanku dari seluar. Aku berusaha menghentikan tingkah-lakunya namun dia tetap hendak melancap kemaluanku. Aku hanya membiarkan dia melancap batangku yang sudah keras sambil aku mengulum batangnya yang sederhana besar itu.

Urghhh! Arghhh!

"I'm cumming! I'm cumming!" Ujarnya sambil menahan tengkukku sehingga dia memancutkan air maninya kedalam tengkukku. Aku terpaksa menelan kesemua air maninya yang agak banyak dan pekat itu. Kemudian dia menciumku dan berkata:

"Thanks man," Katanya sambil menghela nafas tanda berpuas dengan perkhidmatan yang aku berikan. Aku hanya mengangguk sambil mengelap peluh yang berada di hujung kening dan daguku.

Setelah selesai dengan semua procedure, aku meninggalkan lelaki itu sendirian di dalam bilik itu untuk dia menyalinkan pakaianya semula. Kemudian aku melangkah masuk semula kedalam nilik itu untuk mengemas katil dan semua kain yang telah digunakan.

Dia menghulurkan bayaran lebih seperti yang dia janjikan sebentar tadi.

"I bagi you extra RM3000 sebab you hisap I sampai I puas and you benarkan I lancap batang you sekali. Not bad, batang you sedap and besar juga." Katanya sambil mencuit dada aku.

"You are most welcome boss. Thank you sebab kotakan janji boss tadi." Jawabku dalam keadaan terkejut dan gembira.

"Next time if I come again, definitely I will look for you." Ujar lelaki Cina itu sambil wang bertukar tangan.

"Please, don't tell other people about this." Kataku kepada pelanggan itu. "Don't worry." Balasnya sambil dia mula melangkah keluar dan aku mengiring dia hingga ke reception. 

TUKANG URUT LELAKIWhere stories live. Discover now