Merhabalar yeniden ben..

0 0 0
                                    

İçinde bir fırtına çıkmış ve yüzüne bakan herkes üşümüş. noldu demişler, n'aptın? demişsin ki; ben çok şey.. Susmuş kalmışsın sonra. Devamı devrilmiş kalmış bir yerlere de aramaya korkmuşsun. Yarım kaldığını sandığın şeylerin aslında çoktan bitmiş olduğunu görmek de; oymuş  gözlerini öyle simsiyah bir karga gibi. Sonra sen böyle değildin demişler de demişler. Hayır diyememişsin. Dilini ısırmışsın da kopartıp atamamışsın hiçbir savunma cümlesini. Öyle kalmış. İçinde bir şarkı çalmış ve cenaze marşı gibi bir şey olduğunu hiçbir yaratılan anlamamış. O şarkı seni bir girdaba sokmuş çocuğum. Nakaratında boğulmuş kalmışsın. Ne zaman ağzını açsan duymuş herkes uğultulu tınıyı ve kimseye neyin ne olduğunu anlatamamışsın. Bir öyle bir böyle yapmışsın ve henüz gözü oyulmayanların gözünde arsız olmuşsun. Öyle kalmış. İçinde bir yerlere bir çiçek dikmişsin, tüm kanını emmiş büyüyeceğim diye. Ölüyorum diyememişsin yaprağına bile kıyamayıp. annene anlatmışsın, acıyor demişsin. Salaksın sen demiş. Buna ayrı çiçeğe ayrı üzülmüşsün ama yaprak kımıldamamış. Hiçbir şey değişmemiş. Siz şikayet edince bir şeyler değişiyor ama niye bende böyle oluyor demek istemişsin de herkes kulaklarını tıkamış. Diyememişsin bir şey. Öyşe kalmış. Zaman geçmiş. İçinde yerlerde yangın çıkmış, yanıyorum diyememişsin. bir şeyler dediğinde ve demeye çalıştığında neler olduğunu hatırlamışsın ne zaman ağzını açsan. Diyememişsin o yüzden bir şey. Her şey kül olmuş. Çok sonraları anlayanlar gelip kızmış da kızmış sen yaktın diye. Sonra saygısız ve vefasız olmuşsun öyle kalmış. O yüzden kızmıyorum sana. Bir şeyler hep böyle böyle ters gitmiş ve sen artık özgürsün. KOŞ..

Başlangıç mı yoksa Bitiş mi ?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin