Jaeden klopt op de deur van Sapnap's kamer. "Yes what do you want?" Roept Sapnap. "My headphone is here!" Zegt Jaeden rustig. "Ok so?" Vraagt Sapnap. "Can i have it?" vraagt Jaeden geïrriteerd. "Who is that??" vraagt Karl verbaast. "My annoying little brother." Zegt Sapnap kortaf. "You have a brother?!" Roept Wilbur verbaast. "Kunnen we met hem praten?" Vraagt Karl lief. "Ugh sure!" Zegt Sapnap geïrriteerd. "Jaeden!! My friends wanna talk to you!!" Roept Sapnap geïrriteerd naar Jaeden. "Here!" Zegt Sapnap en duwt de koptelefoon in Jaeden zijn handen. "Hi?" Zegt Jaeden onzeker. "Heyy I'm George!" Zegt George vriendelijk. "I'm Wilbur." Zegt Wilbur rustig. "And I'm Karl!" Zegt Karl lachend. "Nice to meet you guys! I'm Jaeden!" Zegt Jaeden blij. "Hi Jaeden!!!" Roept Quackity vrolijk. "Big Q!!" Roept Jaeden blij. "Since when do Sapnap have a brother?" Vraagt Fundy die net de V.C joint. "Since he was born" Antwoord Jaeden droog. Karl begint te lachen. "Karl is mine" Zegt Sapnap rustig die naast Jaeden is gaan zitten. "O i though you guys hated each other." Zegt Wilbur schamend. Sapnap begint te lachen. Concrete speelt hard door de kamer. "Sorry someone is calling me." Zegt Jaeden die zijn telefoon pakt. "thats a number of Lovejoy right?" Begint Sapnap. "I know Snapmap" Zegt Jaeden lachend. "they have cool number he?" Zegt Wilbur die ziet waar Sapnap heen wilt. "Yes Will you can sing as the best!" Zegt Jaeden en kijkt van Sapnap naar het scherm. "Thank you Jaeden" Zegt Wilbur verbaast. "Jaeden!!" Roept karl door de V.C. "Yes Karl?" Vraagt Jaeden verbaast. "Meet up tomorrow??" Vraagt Karl lachend. "Omg yes!" Roept Jaeden vrolijk. "Whats your snap?" Vraagt Karl blozend. "Jaeden_2003" Zegt Jaeden en geeft snel de koptelefoon aan Sapnap. "See you tomorrow Karl!!" Roept Jaeden voor hij de kamer verlaat.
*NEXT DAY*
De bel gaat. "Hi Karl!" Zegt Dream die de deur open doet. "Hi!" Zegt Karl blij. "Sapnap isn't home." Zegt Dream kortaf. "i know. I'm here for Jaeden." Zegt Karl lachend. "Ohh Sapnap told that! Sorry i kinda forgot" Zegt Dream lachend. "Jae! Karl is here!" Roept Dream naar boven. Jaeden rent naar beneden. "Hi Karl!" Zegt Jaeden die Karl een knuffel geeft. "Hi Jaeden!" Zegt Karl blozend. Dream kijkt Karl verbaast aan. "Whatever" zucht Dream. "You look pretty!" Zegt Karl blozend. "Thank you Karl! You also pretty!" Zegt Jaeden blozend. "Are you ready to come with me?" Vraagt Karl blij. "Yes!" Zegt Jaeden vrolijk.
JE LEEST
I like a boy
FanfictionWhen Sapnap friends find out that Sapnap have a little brother they wanna talk to him. But Karl fall in love with him. Will Sapnap accept that Karl likes Jaeden? And like Jaeden karl too?