Ráno sem se probudila, byla jsem v obětí Samka
Usmála jsem se, spal tak roztomilé, furt jsem měla jeho mikinu, bylo mi v ní teplo
Držel mě v obětí, naráz si mě šla na sebe a dál spal
Byla jsem furt unavená, protože jakoby, nebylo úplné "ráno"
Ještě se nerozednělo, takže asi kolem 1:00-1:30? Nevím, nemohla jsem usnout, byla jsem na něm natisklá
Pomalu jsem zavírala oči a ucítila jsem ruku na mém zadku
Sáhla jsem si na jeho hruď..
Nemá tričko..
Byl tak horký, až hořel..
Určitě to bylo skrz tu mikinu, pomalu jsem usínala
Cítila jsem jak mě hladí po zadku
Zmáčkl mi ho, skousla jsem si ret a usnula, zase do říše snů..
,,Halooo.. Amy, vstávaj" řekl slovenský přízvuk..
,,Já chci spát!" Řekla jsem a zabořila hlavu do jeho hrudi
,,Ale noták! Já sa nudím!"
Pomalu jsem usínala..
Bylo mi horko, bolela mě hlava a chtěla sem spát, bylo mi i špatně, takže když sem usnula tak sem hned otevřela oči, a letěla na záchod..,,S-same, je mi zle..." Řekla jsem když jsem došla na chodbu, nepustila jsem ho do koupelny, nechci aby se na mě takhle díval....
,,Cože? Či si povedal?" Řekl, chápu ho, mluvila jsem strašně potichu
,,Že mi je z..." Nedořekla jsem to a už jsem padala k zemi..
,,Amy!"
,,Same.."
,,To bude v pohodě, len zavolám záchranku" řekl a začal mě zvedat, byla jsem tak tak při vědomí..
Bylo mi tak špatně..
~magic skip time~
,,Takže bude v poriadku?" Slyším známý hlas..
,,Ano, bude v pořádku, ale má teplotu, takže ať nikam nechodím, a bere antibiotika" řekl pro mě neznámý člověk..
,,Dobre, tak naschle"
,,Naschle"
Samko zavřel dveře a já začala pomalu otevírat oči
,,Same?" Řekla jsem strašně potichu
,,Amy? Si doma, prý máš len teplotu, ale jsi strašne bledá.." řekl a pohladil mě po obličeji, v jeho očích byla vidět lítost..
,,Co se stalo?" Řekla jsem a držela ho za ruku..
,,Málo si pila a..." Nedořekla to a podíval se na mě trochu naštvaným výrazem, hned jsem se podívala jinam, nechci ten výraz vidět..
,,A nejedla, kedy naposledy si jedla?" Řekl a sundal z mého obličeje ruku..
Už teď jsem věděla že bude hádka..
,, Včera.." řekla jsem a chtěla si stoupnout, ale podařilo se mi jenom sednout, byla jsem až moc slabá..
,, A to přečo?!!" Řekl a už sem slyšela jak se nasraný..
Sklopila jsem hlavu, na svoje břicho.. podle mě jsem strašně tlustá, takže proto chci alespoň něco zhubnout..
,,A výš ty čo? Já pôjdem domov! A až ty! Až ty mi řekne prečo si prestala jesť, tak sa k tebe vrátím!" Řekl a šel si na horu pro věci, pak šel dolem, jen se na mě naštvaně a smutně podíval, pozítří už začíná zase škola..
ČTEŠ
šikanuje mě/miluje mě ||Moon✓||
Randompříběh o holce jménem Amélie kterou šikanuje banda kluků jménem Vita,Dejzr,MaTTem a Moon, Moon je ten hlavní který vždy mlátí, ostatní vždy jen přidrží a smějou se MaTTem je brácha Amélie ale nezastává se jí, jen někdy se s ní baví jeden den se sta...