BDAY PARTY

98 9 41
                                    


זה היה עוד יום בהיר באמצע דצמבר.

כוכב הרשת והיוטיוב הארי סטיילס הולך במדרונות של רחוב אחד, הוא ראה ילד שנראה ככל היותר 15 עם זר על ראשו יושב ליד שולחן ממולא בחטיפים וממתקים טעימים.

ובוכה.

הוא יושב על אחד מהכיסאות וידיו על פניו ומוציא התייפחויות.

הארי הרגיש את הלב שלו נשבר לחתיכות כשראה שהילד שכנראה יש לו יומולדת יושב לבד ובוכה.

הוא החליט ללכת לבדוק מה קרה כדי להבין את השערותיו.

הארי ניגש אל הילד הבוכה ושאל אותו
"היי, הכל בסדר?" ומיד התחרט על השאלה, כי ברור שהוא לא בסדר.

הילד הרים את ראשו והארי החסיר נשימה ליופיו הייחודי.

עיניים כחולות כאוקיינוס פנים תמימות כילד קטן ושפתיים דקות ואדמדומות כורד.

"לא, הכל לא בסדר" הילד ענה בקול רועד שדמעות יוצאות מעיניו.

"איך קוראים לך?" הארי שאל את הילד בקול מרגיע ושקט "קוראים לי לואי" ענה בקול טיפה פחות רועד.

"ובן כמה אתה לואי?" הארי שאל.

"15 היום" ענה לואי.

"אתה רוצה לספר לי מה קרה לואי?" הארי המשיך לשאול בקול רגוע ושקט.

"היום זה יום ההולדת שלי והזמנתי את כל הכיתה שיבואו ואף אחד לא בא, הם מחרימים אותי כבר תקופה ארוכה וחשבתי אולי אני עשיתי משהו לא בסדר אז הזמנתי אותם למסיבת יום ההולדת שלי, והם לא באים... כנראה אני באמת לא בסדר" סיים לואי שקולו רועד שוב ודמעות מתחדשות על לחייו.

הארי הרגיש את ליבו נשבר ונמחץ בשנית ששמע את הסיפור .

"היי, זה לא אתה לא בסדר אלא הם שלא בסדר, אני מבטיח לך שאתה מושלם! אין בך פגם, אלא אך ורק בהם!" הארי אמר בקול טיפה גבוה.

"באמת?" לואי שאל בעיניים תמימות ומלאות תקווה.

"באמת לואי" הארי אמר חזרה כאשר הוא מחייך.

הארי מצא את עצמו בוהה בלואי כאשר הוא מחייך חיוך גדול לאחר שאמר לו את האמת ושקע בעיניים הזוהרות של לואי ובחיוך היפה והקטן שלו.

להארי עלה רעיון למוחו, למה שלא יארגן ללואי מסיבת הפתעה קטנה עם החברים הקרובים שלו שבמקרה מפורסמים גם!.

משהו שכתבתיWhere stories live. Discover now