ʜᴇ'ꜱ ᴅᴀʀᴋ ᴀɴᴅ ꜱʜᴇ'ꜱ ᴀʟɪᴠᴇ.
Silas-
Y/N-Also Y/N
_______________Can you imagine accidentally having matched your profile picture on Instagram with one of the most irritating people from your school, whom you don't even want to talk to?
That's what happens to you. To make the situation worse, it went viral.
As if it wasn't obvious that it would provoke a lot of drama he chose to avoid it.
Unfortunately, your account was frozen for a week because of the number of reports that you got from several girls who are crazy over Silas.
He is quite well-known in the country because of the magic his voice has. but you never heard his songs, even his existence annoys you, but had a story behind feeling this way.
The last thing you could never imagine was having people who could even break into your flat with cameras to click some of your images.
You are urged to have a live interview with him right beside to clear this huge misunderstanding of being the 'hot rumor couple' on every talk show.
But what happens when he genuinely ties you with him? can life take more of a crazy turn for you?
Author's Note-
Accept my soul's affection for choosing "His Profile" for reading. Hope you liked it. Please consider referring to me, if you find any errors.Bangla Translation /বাংলা অনুবাদ :
আপনি কি কল্পনা করতে পারেন যে আপনার স্কুলের সবচেয়ে বিরক্তিকর ব্যক্তিদের একজনের সাথে ইনস্টাগ্রামে আপনার প্রোফাইল ছবি মিলে গেছে, যার সাথে আপনি কথা বলতেও চান না?
আপনার ক্ষেত্রেও তাই হয়। পরিস্থিতি আরও খারাপ করার জন্য, এটি ভাইরাল হয়েছিল।
যেন এটা স্পষ্ট নয় যে এটি অনেক নাটকীয়তা সৃষ্টি করবে তিনি এটি এড়াতে বেছে নিয়েছিলেন।
দুর্ভাগ্যবশত, আপনার অ্যাকাউন্টটি এক সপ্তাহের জন্য স্থগিত করা হয়েছে কারণ আপনি অনেক মেয়ের কাছ থেকে রিপোর্ট পেয়েছেন যারা সিলাসের জন্য পাগল।
তার কণ্ঠের জাদুতে তিনি দেশে বেশ জনপ্রিয়। আপনি কখনই তার গান শোনেননি, এমনকি তার উপস্থিতি আপনাকে বিরক্ত করে, কিন্তু এইভাবে অনুভব করার পিছনে একটি কাহিনী ছিল।
শেষ যে জিনিসটি আপনি কল্পনাও করতে পারেননি তা হল এমন লোক থাকা যারা আপনার কিছু ছবি ক্লিক করার জন্য ক্যামেরা নিয়ে আপনার অ্যাপার্টমেন্টে প্রবেশ করতে পারে।
প্রতিটি টক শোতে 'হট গসিপ কাপল' হওয়ার এই বিশাল ভুল বোঝাবুঝি দূর করার জন্য আপনি স্পষ্টতই তার সাথে একটি লাইভ সাক্ষাত্কার নিতে বাধ্য হয়েছেন।
কিন্তু যখন সে সত্যিকার অর্থে তার সাথে আপনাকে বেঁধে দেয় তখন কী হয়? জীবন কি আপনার জন্য আরও পাগলাটে মোড় নিতে পারে?
লেখকের নোট-
পড়ার জন্য "তার প্রোফাইল" বেছে নেওয়ার জন্য আমার হৃদয়ের উষ্ণতা গ্রহণ করুন। আশা করি আপনি এটা পছন্দ করেছেন. এছাড়াও কোন ভুল হলে ক্ষমা করবেন। আপনি যদি কোন ভুল খুঁজে পান, আমাকে নির্দেশ করার কথা বিবেচনা করুন
YOU ARE READING
ʜɪꜱ ᴘʀᴏꜰɪʟᴇ
Vampireʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ɪ- ɴᴇᴠᴇʀᴀɢᴀɪɴ! A ᴄᴜʀꜱᴇ, ᴇᴠᴇʀʏ ᴛɪᴍᴇ ʏᴏᴜ ᴋɪꜱꜱ ʏᴏᴜʀ ʟᴏᴠᴇʀ ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ꜰᴏʀɢᴇᴛ ʜɪᴍ ꜰᴏʀᴇᴠᴇʀ! ɪᴛ'ꜱ ꜱᴀɪᴅ ᴛʜᴀᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴄᴀɴ ᴄʜᴀɴɢᴇ ɪᴛ. ----- ɪɴ ᴀ ʙʟɪɴᴋ, ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ʀᴇᴠᴏʟᴠɪɴɢ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʏᴏᴜ ɪꜱ ꜰᴀᴋᴇ ɪɴᴄʟᴜᴅɪɴɢ ʜɪᴍ. ᴄᴀɴ ʟɪꜰᴇ ᴛᴀᴋᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴏꜰ ᴀ ᴄʀᴀᴢʏ ᴛᴜʀɴ? Bangla Tra...