U/c..: am si v pohodě?
Řekne se starostí učitelka, muj smutek a vtzek který jsem v sobě držela, přetekl. Sebrala jsem se z lavice a kluci i hned zbystřili. Payton také zbystřil, což mě překvapilo. Je hezký že i když provedl tu hnusnou věc, měl o mě starost.Josh..: zlato? Copa se děje. Tohle nejsi ty. Nejsi ta zabavná holčina. Teď je z tebe-
Přerušila jsem ho a zároveň za něj domluvila
Am..: troska je ze me troska, že já sem podlehla . Doprdele, co když se mnou byl jen z prdele? Co když mě nemiloval??
Začala jsem vyšilovat, a to jsem v tu chvíli nevěděla jakou říkám píčovinu
J..: ale hovno am, uklidni se
Začal se ke mě přibližovat, s tím že mě uklidní, ale ja jen ucukla. Viděla jsem v jeho očích překvapení. Ale v těch mých bylo věčí, a to o dost. Stál tam ten vysoký brunet, s krásně oříškovýma očkama. Chtěla jsem ho v tu chvíli obejmout, a už nikdy nepustit.Můj mozek říkal "nedělej to" ale moje srdce mi radilo úplný opak.
Chtěla jsem ho obejmout cítit tu vůni, nešlo bez ní vydržet.
Někdy je i lepší poslechnout srdce, tak poznáme jestli děláme dobře.
Srala jsem na to a rovnou se rozběhla k Paytonovi. Nečekal to ale byl rád. Byl rád že jsem ho obejmula a zdá se že i odpustila.
Pov pay
Obejmula mě, ona mě obejmula. Nevím jestli to je možný ale pár zkažených motýlku mi v tom břiše poletovalo. Byl jsem rád. A to hodně moc. Nečekal jsem to ale tyhle pocity byly úžasny a to zatraceně úžasný.
Kluci byli úplně confused až bylo srandovní se na ně dívat. Čekal jsem to trošku těžší, jakože to odpuštění, ale odpuštěno bylo hned. Za což jsem mega rád.
Ty dvě noci bez ní jsem nedával, měl sem noční můry, takže jsem z poloviny nespal. Měl sem strach že ty noční můry vrátí.
Ty noční můry byli nepopsatelný.Cítím se s am bezpečně. Tak jako ona semnou. Teda aspoň si to myslím.
Aloha deloha!!!mam tu novy dil takže tak. Myslite že am udělala dobře?????
ČTEŠ
svět patří těm co se Neposerou 😩
FanfictionNečti to je to cringe 😬 Byla to moje první knížka takže 😬😬