Ajunsă la școală am pășit în curte iar toți ochii erau pe mine.
Va întrebați de ce?
Păi simplu.
Nu sunt aceiași naționalitate ca si ei. Ochii verzi, parul ușor ondulat, deci da.
Am intrat in școală si am plecat imediat spre clasa în care voi avea de invatat următorii mei ani.
Așteptam in fața ușii sa vina dirigintele ca sa poata să-mi facă cunoștință cu colegii mei de clasă. Sunetul la clasa a fost dat acum cîteva minute si atunci apare si profesorul.
Acesta face o plecăciune in fața mea la care eu raspund tot făcînd o plecăciune.
Acesta intră în clasă iar eu fiind in spatele lui.
-Copii! Puțină atenție va rog. In primul rînd va felicit cu noul an si sper ca in acest an sa acumulați o grămadă de cunoștințe si note bune. In al doilea rînd vom avea o colega nouă. Te rog sa te prezinți.
-Buna tuturor! Numele meu este Lili.
-Bine Lili. Te rog sa iei loc lîngă tipul cu parul roz.
Am examinat puțin clasa si am văzut ca nu eram singura care era din alta țară neasiatica.
După ce am examinat rapid clasa am zărit un tip cu parul roz care stătea cu capul pe bancă si părea că doarme dus.
Am pășit ușor spre banca acestuia si m-am așezat pe scaunul liber.
<<Skip time>>
După ce profesorul ne-a dat de rezolvat o ecuație pentru a ne reaminti materia, am început să îmi notez in caiet.
Deja toată clasa terminase asa ca profesorul se uita prin clasă si se gîndea pe cine sa întrebe.
Se opri cu privirea in partea noastră eu crezînd ca vrea sa ma întrebe pe mine, dar ce nu știam e ca vroia sa îl întrebe pe tipul cu parul roz.
-Așa!Jimin!JIMIN!
Cred ca acest Jimin nici nu ar fi avut de gînd sa se trezească.
Profu se apropie încet de el, si bate foarte tare din palme.
-JIMIN!
-Da! Sunt treaz. spune acesta cu ochii întredeschiși.
-Te rog fii drăguț si nu dormi la ora mea. M-am făcut înțeles?
-Da domnule! spune acesta trist si apleacă capul si șoptește un scuze.
-Lili , poți sa îmi spui răspunsul ecuației?
-Desigur! Este 27.
-Corect! Multumesc pentru răspuns.
După cele spuse acesta pleacă înapoi spre catedră explicînd si celorlalți răspunsul luat la ecuatie.
Băiatul cu parul roz începuse sa se holbeze la mine, asa ca ma întorc spre el.
-Ce e?
-Nimic. Doar vroiam să-mi văd colega nouă.
-Ai văzut-o, acum te rog sa nu te mai holbezi la mine.
-Bine. spune si începe sa scrie ce predă profesorul.
Stau puțin si îl analizez si îmi dau seama ca l-am mai văzut undeva.
Mi-am amintit!
Deci el era cel care era in casa cealaltă certîndu-se cu cineva.
Stăteam si ma holbam la el de mult timp fără să-mi dau seama.
-Deci acum cine se holbeaza la cine?
-O, mai taci! spun si încep si eu a scrie.
<<Skip time>>Am postat si al doilea capitol!Sper să vă placă (:( ♡