Il vad pe Tonny cum coboara de pe scena si vine la masa noastra,dar se opreste pentru ca......... trei fete sar in fata lui.
*In pespectiva lui Tonny*
Cobor de pe scena si ma indrept spre masa baietiilor,dar imi sar in fata fitoasele facultati,pe una o chiama Anna care se da la mime si prietenele ei Andreea si Alexantra.
Anna:-La multi ani!
Eu:-Mersi,eu trebuie sa plec
Anna:-Stai.... vrei sa dansezi?
Eu:-Nu dansez
Plec nervos la masa.
Eric:-Lasa frate ca sunt niste tate.La multii ani
Dupa ce baieti imi dau cadourile Teodora o ia pe Miha de mana si se ridica catre mine.
Teodora:-La multi ani
Miha:-La multi ani
Dupa ce fetele imi dau cadourile ne asezam la masa sa mancam.Observ pe Eric cum se uita la Mihaela.
*In pespectiva lui Miha*
Ma uit la Eric si la Tonny cum se uitau la mine.Eduard se iuta la Teodora cum bea si Zayn danseaza cu doua fete.
Eu:-Ma duc pana afara sa dau un telefon.
Teodora:-Bine,dar sa te intorci.
Ies afara din ma duc in spatele restaurantului,acolo este o piscina in pamant.Imi scot telefonul din geanta si il sun pe David.
Eu:-Alo
David:-Alo
Eu:-Ce faci?
David:-Miha,parinti plecara la tara matusa si stau mult.
Eu:-Bine,culcate,o sa vin mai tarziu.
David:-Bine.
Dupa ce termin,imi pun telefonul inapoi in geanta si ma plimb pe langa piscina.Cand dau sa plec alunec si cad in piscina,eu nu stiu sa inot.
*In pespectiva lui Tonny*
Eu:-Ce se aude?
Eduard:-O nu cred ca cazu cineva in piscina din spate.
Ma ridic de la masa si fug in spate unde o vad pe Mihaela in piscina si sar dupa ea.O scot si o pun jos.
Eu:-Trezestete!Miha!
Teodora:-Te rog trezestete.
Eu o sarut pe Miha si se trezeste......... va urma............