☠️6☠️ 1 část

93 5 0
                                    

Pohled deku

Kdyz už jsem seděl na svém místě tak po 10 min došel i kacchan. Kouknul na todorokiho a hodil mu na stůl papírek zajímalo by mě co na něm je no ale teď se budu věnovat učivu. Vzal jsem si sešit matiky a pokračoval v počítání příkladů.

Pohled todoroki
Když přišel do třídy bakugou tak mi hodil papírek na stůl Bylo na něm
.
.
.
Half And Half (doufám že to píšu správně) sejdeme se na záchodech o přestávce buď tam jde o dekua!
.
.
.
Koukl jsem na něj a kývl na souhlas a pokračoval v hodině.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
O přestávce na záchodcích
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Když jsem přišel tak už tam čekal bakugo

To:"tak co se děje?"
Ba:"zaprvé se deku chová dneska hrozně divně a za-"
To:"jak to myslíš?"
Ba:"je drzý, a mám ti vzkázat 'že ti malém naletěl na tu naši sázku' "
To:" kterou?"
Ba:"kterou asi tu jak jsme se vsadily kdo dřív dostane dekua. Ale on si myslí že jsme se vsadily kdou dřív ublíží"
To:" aha "
Ba:" za druhé má dneska patnáct"
To :" fakt on má dneska narozeniny chudák"
Ba:" proč chudák?"
To:" denki,mina,kiri a jirou ho chcou dneska po škole zmlatit"
Ba:" co však dohoda byla že ho na jeho narozky nechají být. "
To :" oni nejsou jasnovědci "
Ba:" ja je ZABIJU!"

Hned co bakugo opustil záchotky tak jsem šel za ním do třídy.

Pohled deku
Kacchan a todoroki někam šli hmmm o obědové přestávce to skončím. Tak jdu si kreslit .
.
.
.
Zvoní na hodinu
.
.
.
O další přestávce
.
.
.
Jelikož jsem si vzal tři papíry Místo jednoho rozhodl jsem se že někomu napíšu dopis místo ,Abych napsal celé třídě tak napíšu jen dvoum osobám. Ještě že jsem si sebou vzal deník který dám kacchanovi. A mamce dám moji klíčenku s all mightem. No co já už jí nechci potom co mi all might řekl a zničil mé sny.....

--------flash back------------------( malý Spoiler)( už na střeše)

Musím se ho zeptat ale bojím se. Bojím se odpovědi.

De:"All mighte můžu se stát hrdinou bez quirku?
All:"ne. Nemůžeš je mi líto hochu „

A odešel. Spádl jsem na kolena a rozbrečel se. Takže jsem k ničemu kachan měl pravdu. Tak mu z lásky splním přání. Zabiju se ale nevím kdy
------ end flash back------------------

Tehdy jsem se byl kretén, že jsem mu tolik fandil. A že jsem fandil kacchanovi jsem ještě větší kretén.
.
.
.
.
Hotovo mám všechny obálky ....

_________________❤️🌈______________

Ahoj lidi vydávám 1part-2partu
Tak se máte na co těšit
A ještě bych chtěla zmínit jednoho klučinu který píše dnf storku a píše ji asi díl než já   naruseny_clovek  (nwm jestli to je dobře)
~Bye💙💚
                                             -katka❤️🌈

Not niceKde žijí příběhy. Začni objevovat