33.

296 17 1
                                    

Kicsi story, mert ilyen is kell

Csalódottan ülsz a Roxfort kertjében. Már csak egy hét van a Karácsonyi bálig. Minden barátnőd azzal dicsekszik, hogy ki kérte fel a bálra. Elmenekültél, mert nem akartad, hogy észrevegyék, téged nem hívtak el. Egyedül vagy, csak a szél hallatszik. Felnézel az égre, és látod a sötét viharfelhőket. Már ez sem érdekel.
10 perc múlva elered az eső. A kis cseppek összekeverednek a csalódott könnyeiddel. Nem tudod mióta ülsz a zuhogó esőben sírdogálva, mikor egyszer csak egy fekete talár borul feléd. Felnézel, és a griffendéles Fred Weasley mosolyog vissza rád.
-Mióta ülsz itt (T/N)?
-Fogalmam sincs.
-Gyere be mert megfázol.
Furán nézel rá. A griffendélesekre nem jellemző, hogy aggódnának a más házakból valókért. Márpedig te a Hollóhát tanulóinak táborát erősíted. Ráadásul még a kviddics csapatban is benne vagy, és épp a múlt héten vertétek el a griffendéleseket 200-50-re, és Fred is a griffendéles csapat tagja.
-Miért törődsz velem?
-Mert attól még hogy elvertetek, lehet hogy jó fejnek, vagánynak és csininek tartalak.
-Te tényleg ezt gondolod rólam?
-Igen, (T/N)...ezt most hangosan is kimondtam??-vág ijedt grimaszt Fred.
-Igen.-mondod vigyorogva, a fiú zavarát élvezve.
-Jó. Ha már így is leégettem magam...
-Igen?
-Kedves (T/N), eljönnél velem a bálba?
-Igen!!-sikítod, és Fred nyakába ugrasz örömödben.
-Ne olyan hevesen, hé!-mondja, majd megcsókol. Ott ülsz a zuhogó esőben, egy Weasley-vel csókolózva. Nem is gondoltad volna.
-Hogy is van ez a ne olyan hevesen?-kérdezed miután elengedett.
-Majd a bálon megbeszéljük.
-Hát jó. Szia Frederick!

Harry Potter horoszkópWhere stories live. Discover now