Uzun bi aradan sonra geldim!
Ayağım şuan iyi durumda. Artık yürüyebiliyorum ve ağrılarım çok azaldı. Ama bu seferde nefes darlığı ve şiddetli bir kalp ağrısı çekiyorum. Açıkcası şaşırmıyorum cünkü yaklasık 2 aydır peşpeşe başıma o kadar çok olay geldi ki şaşırmayı bıraktım. Her neyse hadi bölüme geçelim!Bu bölüm kısa olacak ve Düz yazı şeklinde yazıcam hadi bakalım.
Oy vermeyi unutmayınn
_________________________________________[Yibo]
Kapıda haoxuanınki hariç gördüğüm yüz ile şaşırmıştım..
O tombul yanaklar , büyük güzel gözler.. nerdeyse 1 yıl sonra..
-BABA!
-Kızım..
[Haoxuan]
Zhanı -zorda olsa- ikna etmiş ve şimdi Luna ile babasının yanına gidiyorduk.-Xuan amca nereye gidiyoruz
-birini görmeye gidiyoruz minik cadı. Seni çok seven , özleyen ve deli gibi ihtiyacı olan birini görmeye..
-HEY BANA CADI DEME!
Uzun zaman sonra Luna ile yaptığımız aynı eskisi gibi olan bu kısa konuşma sonrasında ben bile duygulanıp mutlu olduysam yiboyu düşünemiyordum.
Her ne kadar yibonun ve -tabiki lunanında- mutlu olacak olması beni de mutlu etsede.. zhanın dediği gibi biraz da endişeliydim.. Luna bundan sonra yine yiboyu görmek isteyecekti yibo da aynı şekilde Lunayı.. yibo en azından bir yetişkin olduğu için ona fazla bir şey olmasada Lunaya olabilirdi.. 1 senedir görmediği babasını bianda görmesi bile onu etkileyecekken birde bundan sonra da gòrmek isteyeceği için -bi yiboya bi zhana- ordan oraya gidip duracaktı..
Sonunda gelmiştik , arabayı evin önüne park edip arabadan çıkmış ve lunayıda arabadan çıkarmıştım.
Kapının onüne geldiğimizde zile basmış ve Lunanın elini tutarak , yibonun kapıyı açmasını bekliyordum.Yibo kapıyı 1 dk sonra fln açmış ve bana baktımtan sonra yanımdaki lunayı gòrmüş olacak ki -Luna da aynı şekilde- şaşkınlıkla gözlerini açmıştı.
Çok kısa bi süre sonra şaşkın bakışmalar sona ermiş Luna benim ellerimden kurtularak babsına doğru gitmişti.
- BABA!
Yibo şaşkınlıkla yere eğilmiş ve eğilmesiyle boynuna atlayan kızına sıkıca sarılmıştı.
-Kızım..
_________________________________________
Uwu
Duygulanwak :')
Dediğim gibi bölüm acayip kısaydı hehe :)
Neyse umarım beğenirsiniz hikâyemiiiii
Lütfen oy vermeyi unutmayınn
ÇOK CUTE AMA BUUU
☁️🌋🎎🎐🗡🎼🐰👬 ;)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YiZhanA / Yibo Zhan and Lun(A)
FanfictionXZHN.0_0 Onunla boşandıktan sonra cidden bana çok yardımcı oldun gerçekten çok teşekkürler Wangji L_WNGJ Rica ederim Zhan. Rica ederim. (Düz yazı ve instagram karışımı bir fic. Ama geneli intagram şeklinde.) [Başlangıç tarihi: 21.12.2021]