Ahoj, měla bych se představit. Jsem Lexi Jacobs, je mi 23 let a streamuju na Twitch. Mám bratra je o 5 minut starší jmenuje se Karl Jacobs. A tohle je příběh o mém životě. Předtím než začnu. Jsem černovláska s hnědýma očima. Mám fake kamarádku Amy (promlouvá mě kdykoliv a kdekoliv) krásná blondýna s modrýma očima.Lexi's POV:
Ráno jsem se vzbudila v 9 ráno na mě o víkendu celkem brzo. Šla jsem si udělat hygienu a pak na snídat. Byla jsem první vzhůru tak jsem udělala vafle. Když jsem je měla hotový dala jsem je na talíř i pro bráchu. Šla jsem do Karlového pokoje.
"Karle vstávej mám pro tebe snídani,, řekla jsem klidným hlasem." Dobré ráno dobře jen se převlíknu a půjdu za tebou dolů,, řekl Karl. Tak jsem šla dolů a čekala na Karla. Po 5 minutách přišel a posadil se na proti mě.Po snídani
Karl: Lexi... no... připomínám ti že na prázdniny přijedou moji kamarádi.
Lexi: Okay má to se mnou něco společného?
Karl: No chtěl bych ti je představit.
Lexi: Okay, žádný problem.
Karl: Počkat fakt?
Lexi: No tak jako asi nemám na výběr když už si je pozval.
Karl: Pravda.
L: Kdo vlastně přijede?
Karl: No Nick, Clay(Dream),George, Tommy a Wilbur.
L: Okay no a kdy přijedou ?
J: No dnes večer.
L: Okay no já jdu do pokoje si ho uklidit a půjdu streamovat.
J: Dobře .Šla jsem si teda uklidit ten bordel a převlíkla se do něčeho pohodlného. A šla streamovat. Streamovála jsem asi 4 hodiny ale najednou jsem slyšela jak si tak někdo povídá.
Rodiče to být nemůžou protože se odstěhovali do Německa a my bydlíme v UK. Asi si říkáte proč jsme se neprestěhovali s nimi ale ja a Karl jsme tu chtěli zůstat oba jsme plnoletí takže máme právo tu zůstat.
Takže už přijela návštěva tak jsem se rozloučila s Chatem a radši vypla stream protože nechci aby lidi věděli že mám slavného bratra. Nechtěla jsem jít dolu tak jsem se šla vysprchovat a lehla si do postele. Nejsem úplně sociální člověk což je celkem ironie když streamuju na Twitch ale tak nevadí. Neměla jsem co dělat tak jsem si zapla film a šla pro svůj Monster do mé míní ledničky pak zpět do postele.
Po dvou hodinách jsem měla hlad a už jsem neměla Monstry tak jsem byla jen na tiktoku.Co jsem slyšela nějaký hluk, ignorovala jsem to tak jsem se šla převléknout do černých cargo a tmavě sedě mikiny, ano pod oversized mikinu nenosím triko no a ?
Pak jsem se rozhodla dokoupit si Monstery protože nemám co dělat . Vzala jsem si tašku a do toho jsem si dala mobil,peněženku a klíče. Vyšla jsem z pokoje, zavřela dveře a šla dolů.
Viděla jsem tam pět kluků ani si mě nevšimli. "Karle jdu do obchodu,potřebujete něco?,, řekla jsem "No nějaký jídlo protože už pomalu nic není v jedničce a monstry pro mě. Chcete něco kluci?,, odpověděl mi Karl. "Asi ne,, řekli kluci tak jsem jen kývla a šla ke dveřím.
Obula jsem si boty vzala skate a jela do obchodu. Když jsem tam dorazila vzala jsem sedm Monster ultra pak další tři jiné, plus nějaké to jídlo co po mně chtěl Karl. Šla jsem to zaplatit a pádila domů protože jsem tam byla celkem dlouho.
Když jsem dorazila domů tak jsem pozdravila, dala jídlo do ledničky a šla do pokoje dala si Monstery do mini ledničky a tři Monstery odnesla brachovi do pokoje. Šla jsem znova dolů a udělala těstovinový salát pro všechny "Jestli chcete nějaké jídlo udělala jsem těstovinový salát,, řekla jsem ji ,vzala si svojí porci a šla do svého pokoje.
Přemýšlela jsem jestli nepůjdu streamovat , no ale kluci začali řvát tak jsem si řekla že radši ne. Pustila jsem si místo toho horor, upřímně miluju horory. Po dokoukaní filmu jsem si šla vytisknout nějaké fotky s mými kamarádkami a nalepila jsem si je na zeď. Šla jsem se vysprchovat, udělala jsem si hygienu a skin care, převlékla se do pyžama a šla si lehnout.
ČTEŠ
Jen díky tobě
FanfictionLexi Jacobs, tajná sestra Karla Jacobse , o které nikdy nikdo pořádně nevěděl.. Změní se to? Zamiluje se? Bude někdy zase šťastná? ----