"Annemlerin hikayesini baştan yaşio gibiyim..."
Yeni okulumun ilk günüydü. Kimseyi tanımıyordum. Annem ve babam hep lise yıllarını anlatırlardı. Bi felaketin tam ortasında tanışmışlar. İlk önce okul karantinaya alınmış. Sonra annem babam ve babamın srkadaşlarıyla cinayete şahit olmuşlar. Okul babamın gerçek olmayan babasının okuluymuş. Onlara türlü oyunlar oynamış falan filan...bütün hikayelerinden bi film çıkar. Gerçek âşkı böyle bulmaları biraz garip aslında. Burak amca ve Mert amca da 5 yıl önce evlendiler. Ben koca kız oldum. Daha heni evleniolardı. Burak amcanın 1 tane oğlu Mert amcanın da ikizleri var 1 kız bir erkek. Daha ilkokula gidiolar. Yarışa girmislerdi Burak amca ve Mert amca ilk kimin çocuğu olcak diye. Mert amca kazanmıştı. Neyse konu bu değil. Konu okuldaki ilk günüm.
Sabah annemin güzel sesiyle uyandım.
"Kızım kalk hadi. Yeni okuluna geç kalmak istemezsin,"
Kalkmıştım. Elimi yüzümü yıkayıp üzerimi giyinip aşağı mutfağa inmistim.
"Günaydın prensesim." Diyen babamdı.
"Günaydın babacım." Diyip sarıldım. Annem kahvaltıya krep yapmıştı. Çok severdim.
"Okulda ilk günün. Bak bakalım belki gerçek aşkı bulursun," dedi babam."demi hayatım." Dedi anneme dönerek.
"Bi felaketin ortasında tanışmasa iyi" dedi annem gülerek.
"Pek sanmiorum" dedim.
Kahvaltımı yapıp okul servisini beklemeye başladım. Yarim saat bekledikten sonra anca gelmişti.
Okula gelmiştim. Müdürün odasına gidip sınıfımı öğrendim ve sınıfıma doģru yola koyuldum. İçeride sadece 2 tane erkek 1 tane de kız vardı. Kız erkeklerden birine yapışmış gibiydi. Sonra kız beni gördü.
"Aa yeni biri. Merhaba ben Deniz." Dedi.
"Ben de Gece. Memnun oldum," dedim.
"Bunlar da Ulaş ve Berke. Ulaş benim sevgilim olur," dedi. Onların da elini sıktım."arkadaş olmak ister misin Gece?" Dedi tatlı bi tavırla.
"Tabii ki isterim. Bu koskoca okulda arkadaşsız kalmaktan korkuyordum ben de," dedim.
Berke hiç konuşmuyordu. Ulaş konuşuyordu ama mesafeliydi. Çok suskunlardı. Acaba nedeni neydi?
"Berke nin babası bu okulun sahibi. Okulun adından da anlicaģın Berke nin soyadı Göl." Dedi Deniz.
"Vay canına. Normalde okul sahibinin oğlu veya kizı olanlar kendini beğenmiş falan olurlar. Hiç öyle durmuyorsun." Dedim Berke ye dönerek.
"Kendimi övmekten nefret ederim. O zorbalardan da asla olmam deģilim de." Dedi.
"Buna sevindim. Çünkü eski okulumdan okul sahibinin kızının iftirası yüzünden atıldım. Yalan bi iftiraydı." Dedim.
"Merak etme ben öyle biri değilimdir," dedi.
"Bütün öğrenciler. Lütfen konferansa. Tekrar ediyorum!!! Bütün öğrenciler lütfen konferansa!!!" Anons sesiydi.
"Yine ne oldu baba ya!" Dedi Berke küfür savurarak.
Konferansa indik.
"Arkadaşlar bi felaketin ortasındayız." Dedi Berke nin babası. Kendimi şuan gerçekten de annem ve babamın hikayesini baştan yaşıyomus gibi hissediyordum. Rastlantıya baksana.
"Okulumuzda birinde bulaşıcı ve ölümcül bi hastalık bulundu. Kendini hasta gibi hissedenler lütfen revire bildirsin. Karantinadasınız." Dedi. Böyle rastlantıyı s*k*y*m. Cidden annemlerin hikayesiydi. Sınıflara çıktık.