Part-1
မားက လက္ထပ္ေတာ့မယ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္ကအသက္ 12 ႏွစ္ စကားနည္းၿပီး သီးသန႔္ေနတတ္တဲ့လူမ်ိဳး ဒါကိုငယ္ေသးတယ္ဆိုၿပီး မာကကြၽန္ေတာ့္မွာ ခံစားခ်က္ေတြရွိေနမယ္လို႔မထင္ခဲ့ဘူး.အခုသူမ လက္ထပ္ေတာ့မယ္.
အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ မားကိုႏွေျမာတယ္ မားကအသက္ 35 ပဲရွိေသးတယ္ အပ်ိဳေလးလိုလွတုန္း သြယ္လွ်က်စ္လစ္တဲ့ခႏၲာကိုယ္ေလးက အပ်ိဳေတာင္ရႈံးရေလာက္တယ္..ၿပီးေတာ့ မားကအရမ္းခ်မ္းသာတယ္..ပါပါး တ႐ုတ္မွာ လူခ်မ္းသာစာရင္းဝင္ No.1.မားက လည္း 1 to 5 အတြင္း တစ္လွည့္စီ မဆင္းတဲ့ လူတစ္ေယာက္ ပါးပါးကကြၽန္ေတာ္2ႏွစ္အ႐ြယ္ေလာက္ကတည္းကဆုံးသြားေတာ့ ပိုင္ဆိုင္မႈေတြအားလုံး မားလက္ထဲကိုေရာက္လာခဲ့တယ္ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ဘယ္သူမွ ေမာ္မၾကည့္ရဲတဲ့ Wang မ်ိဳးဆက္ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာ ဆက္ခံသူ ဝမ္ရိေပၚ......အိမ္ထဲကိုဝင္လာတဲ့ ခပ္ႏြမ္းႏြမ္းအက်ီကိုယ္စီနဲ႕ သားအဖႏွစ္ေယာက္ကို ဝမ္ရိေပၚစူးစိုက္ၿပီးၾကည့္ေနတယ္ သူ႕မ်က္ႏွာကေတာ့ လုံးဝမၿပဳံးတဲ့အျပင္ မ်က္ေမွာင္ေတြပါက်ဳံ႕ထားတယ္ ထိုအခါ မားက...
“သား ပါပါးနဲ႕အစ္ကို ကိုႏုတ္ဆက္လိုက္ပါဦး”
မားရဲ႕အေျပာေၾကာင့္ အစ္ကိုျဖစ္သူရဲ႕ပုံစံကိုေသခ်ာၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ...
အသက္15ႏွစ္ဆိုတာေတာ့ မားေျပာလို႔သိၿပီးၿပီ.......
ေဟာင္းေနသျဖင့္ အျဖဴေရာင္တို႔က အဝါဖက္နည္းနည္းသန္းေနတဲ့ တီရွပ္နဲ႕ ခပ္ႏြမ္းႏြမ္းေဘာင္းဘီအရွည္ကိုဝတ္ထားေပမယ့္ သပ္ရပ္စြာပင္ မ်က္လုံးေတြထဲမွာလဲ မာနအရိပ္အခိုးေတြကအျပည့္နဲ႕ သူကိုေစ့ေစ့ျပန္ၾကည့္လာတာေၾကာင့္ ဝမ္ရိေပၚအံကိုႀကိတ္မိသြားတယ္...သူ႕အေဖျဖစ္သူကလဲညအသက္ ၄၀ ေက်ာ္ေလာက္ရွိၿပီး ႏြမ္းဖက္ဖက္ပုံက မားနဲ႕တစ္စက္မွ မတန္...သားအဖလို႔ေတာင္ထင္ၾကလိမ့္မည္..*မင္းက သူမ်ားအိမ္ကိုလဲ လာေနဦးမယ္ ငါ့ကိုဘယ္လိုမ်က္ႏွာထားနဲ႕လာၾကည့္ေနတာလဲ*
ကေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အေျခအေနကို ရိပ္စားမိတဲ့ ေရွာင္ပါးက...
"မိန႔္မိန္ရာယ္ ကေလးေတြကို အခ်ိန္ေပးလိုက္ပါဦး"
"ခင္ဗ်ားတို႔လိုလူမ်ိဳးအတြက္ ဘာအခ်ိန္မွေပးစရာမလိုဘူး"
႐ုတ္တရက္ ဝမ္ရိေပၚရဲ႕ အေျပာေၾကာင့္ မိန႔္မိန္ လန႔္ျဖန႔္သြားတယ္..သေဘာမတူဘူးလို႔တစ္ခါမွမေျပာခဲ့သလို ေဝဖန္ကန႔္ကြက္ျခင္းလဲ မရွိခဲ့တဲ့ကေလးက အခုဘယ္လိုအျပဳမူမ်ိဳးလုပ္ခဲ့တာလဲ...
"ဝမ္ေလး လူႀကီးေတြကိုမရိုင္းရဘူး"
"ပိုင္းလုံး လူႀကီး"
ဝမ္ရိေပၚက ေရွာင္က်န႔္အေဖကို စူးစိုက္ၾကည့္ကာထိုသို႔တစ္လုံးခ်င္းေျပာၿပီး အိမ္ေပၚထပ္ကိုတတ္သြားတယ္...ဝမ္မားလည္း စိတ္တိုၿပီး ေနာက္ကလိုက္မည္အျပဳ..
"ကေလးကိုထားလိုက္ပါ မိန႔္မိန္ရာယ္ သူအသားဘယ္က်မလဲ သူ႕အေမေခ်ာေခ်ာေလးကို ကိုယ္ကယူမွာဆိုေတာ့"
"ကိုကို ကိုကို႔ကိုအားနာတယ္ အရင္ကေရာ အခုေရာ အားနာစရာေတြပဲလုပ္မိတယ္ အခုလဲ သားေလးေၾကာင့္...."
မိန႔္မိန္ကေျပာရင္းနဲ႕အသံေလး တိမ္ဝင္သြားေတာ့ ေရွာင္ပါးက ပုခုံးေလးကိုကိုင္ၿပီး..
"ဒီေလာက္က ကိုယ့္အတြက္ဘာမွမျဖစ္ဘူး ကိုယ္မင္းမရွိတဲ့ေန႕ေတြမွာ ငရဲလိုေက်ာ္ျဖတ္ရတာထက္စာရင္အမ်ားႀကီးသက္သာေသးတယ္"
ေရွာင္က်န႔္က သူ႕အေဖနဲ႕မိေထြးကိုၾကည့္ၿပီး...
*ပါပါး ေပ်ာ္ေနဖို႔ပဲလိုတာပါ အရင္က ပါပါးခုလိုၿပဳံးေနတာ တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးဘူး *
ေရွာင္က်န႔္ၿခံထဲကို စဝင္လာတုန္းက အိမ္ထဲမွာ မိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႕ ကေလးတစ္ေယာက္ကိုေတြ႕တယ္ မိန္းမကေတာ္ေတာ္လွတာ ပါပါးရဲ႕အခ်စ္ေဟာင္းဆိုသူျဖစ္လိမ့္မယ္ ဓာတ္ပုံျမင္ဖူးေပမယ့္ အျပင္မွာအဆေပါင္းမ်ားစြာပိုလွေနတယ္...
ေဘးကကေလးေလးကေတာ့ ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးနဲ႕ခ်စ္ဖို႔တအားေကာင္းၿပီး သူတစ္ခ်က္ၿပဳံးလိုက္ေတာ့ပါးေလးေတြမို႔တတ္ကာ သြားျဖဴျဖဴတန္းတန္းေလး ေပၚလွ်က္တအားခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲဟုေရွာင္က်န႔္ေတြးလိုက္ေပမယ့္ ထိုကေလးကသူတို႔သားအဖကိုေတြ႕ေတာ့ မ်က္ေမွာင္က်ဳံ႕ကာ မ်က္ႏွာထားခ်က္ခ်င္းေျပာင္းသြားတယ္ ...
ေရွာင္က်န႔္ကလည္း မာနႀကီးသူတစ္ေယာက္မဟုတ္ေပမယ့္ ကိုယ့္ကို သေဘာမက်တဲ့ လူတစ္ေယာက္အေပၚမွာေတာ့ ေအာင့္အီးသည္းခံတတ္တဲ့အထဲမပါတတ္......