Sabah heyecanla gözlerimi açtım. Hızlıca kalktım, yorganımı açtım ve yatağımdan indim. Zıplaya zıplaya dolabımın önüne gittim.
Dolabımdan mavi elbisemi çıkardım ve hemen giydim.
"Bugün doğum günüm." Diye şarkı söyleye söyleye mutfağa gittim.
Annem benim mutfağa girdiğimi görünce "Oooo doğum günü prensesi gel otur bakalım masaya." Dedi. Gülümsedim ve masaya oturdum. Annem "Eee prenses hangi hayvanı seçeceksin bakalım." Dedi yaptığı işe devam ederek.
"Yunus balığııı." Diye bağırdım.
"Tmm bakalım yunus kız." Dedi annem gülümseyerek.
Annem kahvaltılıkları masaya koydu ve kahvaltımızı yapmaya başladık.
Yarım saat sonra
"Anne doğum günümü ne zaman kutlayacağız?" Dedim zıplayarak.
Annem "Blue (kızın ismi Blue.) hazırlıyoruz işte kızım." Dedi.
Yüzümü astım ve annemi izlemeye başladım.
Tüm hazırlıklar bitti ve annem yakınlarımızı ve benim arkadaşlarımı çağırdı.
(Pastanın üzerindeki yunus balığının fotoğrafı.)
Pastamın üzerinde tatlı bir yunus balığı fotoğrafı vardı. Sevinçten yerimde zıplıyordum.
Bir dilek tuttum ve mumları üfledim. Herkes alkışladı ve bana hediyeler verdiler.
Yetişkinler mutfağa gittiler.
Arkadaşlarımla birlikte kareoke yaptık, dans ettik ve hediyelerimi açtık.
Herkes evlerine gitti ve benim gözlerim kapanmaya başlıyordu. Odama gittim, mavi elbisemi çıkardım ve pijamalarımı giyip yatağıma yattım.
(Biraz kısa olduğu 1. Bölüm ama merak etmeyin ikinci bölüm bombaaa olacak ve uzun yazacağım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayvanlarla Bir Olmak
Science Fictionİnsanlar tam beş yaşına girdiklerinde bir hayvan seçerler ve o hayvanın özelliklerini alırlar. İstedikleri zaman seçtikleri hayvana bürünebilirler.