Gözlerime vuran güneş ışınlarını hissettim ve gözlerimi araladım.Yatağımdan indim ve boydan aynamın önüne gittim. Ve yine aynı görüntü ile karşı karşıya kalmıştım.
Aradan yıllar geçmesine rağmen hala özel güçlerim gelmemişti. Evet bazı insanlarda gecikebiliyordu,11 yıldır bekliyordum ama nafile hala özel güçlerim gelmemişti diye düşünürken banyoya doğru yürüyordum. Duşa girmeye karar verdim ve girdim de.
Duşa girdim ve saçlarını yıkamaya başladım. Saçlarımı durularken yere baktığımda mavi bir suyun gidere doğru ilerlediğini fark ettim.
Büyük bir çığlık attım ve gözlerim kapandı. Gözerimi yavaşça araladım ve başımda dikilen annemi gördüm.
"Anne nerdeyiz biz niye burdayız?" diye sordum anneme telaşla.
"Blue çok istediğin bir şey oldu." dedi annem gülümseyerek.
"Nee! Özel güçlerim mi geldi?" dedim bağırarak.
Annem beni onaylarmışçasına kafasını yukarı aşağı salladı. Kahkaha atmaya tam başlayacaktım ki bir doktor içeriye girdi.
"Evinize gidebilirsiniz." dedi ve odadan çıktı.
Toplandık ve odadan çıktık. Hastaneden çıkıp arabaya bindiğimizde radyoda çalan şarkıyı bağıra bağıra söylüyordum. Hem de en nefret ettiğim şarkıdır kendileri.
Eve girdiğimizde canım çok fazla yüzmek istiyordu.
Mayolarımı giydim. Anne ve babama haber verip evimizin bahçesine çıktım. Evimizin bahçesindeki havuza atladım.
İçimde çok değişik hisler vardı. Meraklanmayın hepsini anlatacağım.
1. si suyun altında nefes alabiliyordum. 2. si havuz gözlüklerim olmadan havuzun altında her yeri net görüyordum. Bu arada söylemeyi unuttuğum bir şey var saçlarımda maviye dönmüştü yani o mavi suyun rengi oradan geliyor. 3. sü normalde yüzme bilmiyordum ama nasıl olduysa öğrenmiştim.
Havuzdan çıktım.Yunus balığına dönüşmeye çalışacaktım. 1. denemede başaramamıştım. 15. denemeden sonra başarmıştım bir yunus balığına dönüşmüştüm.
Biraz yüzdükten sonra komik ama güzel yunus sesleri çıkarmaya başladım.
Anne ve babam bahçeye geldiklerinde onlara şov yaparmışçasına akrobatik hareketler yapmaya başladım. Annemle babam hem kahkaha atıyor hem alkışlıyorlardı.
Eski halime dönüp havuzdan çıktım ve ıslak ıslak dans etmeye başladım altını çiziyorum ıslak ıslak. Annem ile babam hala gülmeye devam ediyorlardı.
"Kızım hadi artık hasta olacaksın." dedi babam.
İçeri girdiğimizde aşırı acıktığımı ve aşırı şekilde uykumun geldiğini fark ettim. Mutfağa gittim ve 3 kapkek 4 tanede kurabiyeyi yiyip odama çıktım. Üstümdeki ıslak mayolarımı çıkarıp kuru pijamalarımı giyip kendimi yatağına bıraktım.
Biliyorum uzun yapıcam dedim ama kısa yaptım çünkü aklıma gelmiyoğğğğğğ neyse hadi bayıssss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayvanlarla Bir Olmak
Ficção Científicaİnsanlar tam beş yaşına girdiklerinde bir hayvan seçerler ve o hayvanın özelliklerini alırlar. İstedikleri zaman seçtikleri hayvana bürünebilirler.