ɪᴍ ᴏᴋᴀʏ

119 0 0
                                    

ㄚ乇卂尺 ੪Ƽ੧

Armin:   ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴡʜᴇɴ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴛɪᴛᴀɴs ᴛᴜʀɴᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ʜᴜᴍᴀɴs! ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀs ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴀɢᴀɪɴ!

Sasha:   ᖇEᗩᒪᒪY ᑌᑎᑕᒪE ᗩᖇᗰIᑎ? ᖇEᗩᒪᒪY? ᗷᑌT ᗯᕼᗩT ᕼᗩᑭᑭEᑎEᗪ TO EᖇEᑎ??

Armin:  ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ, ᴇʀᴇɴ sᴀᴄʀɪғɪᴄᴇᴅ ʜɪs ʟɪғᴇ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴄᴜʀsᴇ ᴏғ ʏᴍɪʀ ᴛᴏ ʙᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ. ʙʏ ᴛʜᴀᴛ ᴜs ᴇʟᴅɪᴀɴs ᴄᴀɴ ᴀʟʟ ʟɪᴠᴇ ʜᴀᴘᴘʏ ʟᴏɴɢ ʟɪᴠᴇs!

Sasha:  ᗯOᗯ! EᖇEᑎ ᔕEEᗰEᗪ ᒪIKE ᔕᑌᑕᕼ ᗩ IᑎᑕᖇEᗪIᗷᒪE ᑭEᖇᔕOᑎ!! ᗰOᗰ! ᑕᗩᑎ YOᑌ TEᒪᒪ ᗰE ᗯᕼᗩT ᕼE ᒪOOKEᗪ ᒪIKE? ᗯᕼᗩT ᗯᗩᔕ ᕼE ᒪIKE? ᗯᗩᔕ ᕼE ᕼᗩᑎᗪᔕOᗰE?

Mikasa:  𝘏𝘢𝘩𝘢...𝘠𝘦𝘴 𝘴𝘢𝘴𝘩𝘢, 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘪 𝘩𝘢𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘵... 𝘏𝘪𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦...𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘩... 𝘸𝘦𝘭𝘭... 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴... 

𝚒𝚝𝚜  𝚠𝚊𝚛𝚖...𝙸𝚜𝚗'𝚝 𝚒𝚝?

Mikasa:  𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴...𝘶𝘨𝘩..𝘪𝘵...𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴...

𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚛𝚊𝚙 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚏 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞...𝚊𝚜 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝...

Mikasa: 𝘸𝘩𝘺 𝘤𝘢𝘯𝘵 𝘪...𝘙𝘦...𝘯𝘰 𝘪 𝘤𝘢𝘯𝘵...𝘙𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳.....𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘥 𝘩𝘦...

𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚖 𝚒 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞?..

Sasha: ᗯEᒪᒪ, ᗯᕼᗩT ᗪIᗪ ᕼE ᒪOOK ᒪIKE ᗰᗩᗰᗩ?

Mikasa:  𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥...𝘉𝘳𝘰𝘸𝘯..𝘏𝘢𝘪𝘳..𝘣-𝘣𝘶𝘵...𝘪 𝘤𝘢𝘯𝘵..𝘱𝘪𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦..𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦... 𝘞𝘩𝘺 𝘤𝘢𝘯𝘵 𝘪...

𝚒𝚝𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢..

Mikasa: 𝘕𝘰 𝘪𝘵𝘴 𝘯𝘰𝘵!

𝙸𝚝𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝...

Mikasa: 𝘕𝘰! 𝘐 𝘸𝘰𝘯𝘵 𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵. 𝘐 𝘤𝘢𝘯𝘵! 𝘉𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶! 𝘚𝘰 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦!

𝙸 𝚊𝚖 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚗𝚘𝚠...𝙸𝚝𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚘𝚗..𝙼𝚒𝚔𝚊𝚜𝚊..

Mikasa: 𝘣𝘶𝘵 𝘪 𝘤𝘢𝘯𝘵...

𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚕𝚒𝚔𝚎...𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎...𝙹𝚞𝚜𝚝..𝙳𝚘𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐..𝙳𝚘𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞..

𝙾𝚔𝚊𝚢?

Mikasa:  𝘩𝘦...𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘪 𝘬𝘯𝘰𝘸...𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘴 𝘢 𝘋𝘦𝘷𝘪𝘭 𝘣𝘶𝘵... 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘩𝘪𝘮.. 𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘩𝘪𝘮..𝘊𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘢 𝘥𝘦𝘷𝘪𝘭...𝘉𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘶𝘴...𝘛𝘩𝘢𝘵..
𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵...

𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵...𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘪𝘧 𝘪 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰....𝘪 𝘤𝘢𝘯𝘵..  

𝘪 𝘸𝘰𝘯'𝘵...

𝘪 𝘸𝘰𝘯'𝘵

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Im okay now.Where stories live. Discover now