~Elsőaktus~

69 7 1
                                    

🔞!!!

Beszálltam  kocsijába. Pár perc vezetés után ismerős épületekre lettem figyelmes. Még mentünk pár métert és megállt egy motel előtt. Kiszállt az autóból karjaiba vett. Mikor beléptünk az ajtón , a szobalány igen szúrós tekintetet vetett ránk. Levi ezzel mit sem foglalkozna indult az egyik szoba felé, minek a kulcsát már korábban kikérte. Beléptünk a szobába, és hirtelen lekötött az ágyra. Le ette nyakkendőjét és ingjét. Utána ezeketől engem is ugyan úgy megszabadított, és puha csókokkal kezdte illetni nyakamat. Most nem éreztem, hogy el kellene taszítanom magamtól. Sőt talán élveztem is.
-Levi szeretlek! - mire ezt kimondtam, szavamat egy hosszú csókba folytottta.
-Én is szeretlek. - súgta a fülembe.
-Le.. levi...... kemény vagy.....
-Ch. Tőled? Nem csoda, már az arcod látványától felizgolok, és most itt fekszel az anyámban.
-Levi csinálni akarom. - túrtam bele hajába, és húztam közelebb hogy ajkaink szinte összeérjenek. Lehúzta nadrágom, majd csókolgatni kezdte felső testemet, lassan lefelé haladva. Mire jól eső nyőgésbe kezdtem. Ő csak vigyorgott egyet. Letoltam magamról majd rá vetettem magamat. (Eddig Levi volt felül.)
-Te mit művelsz? - kérdezte kacagva.
-Leszophatlak? - kérdeztem.
Kigomboltam nadrágját majd, perverz mosolyra húztam ajkaim.
-Biztos hogy ezt akarod? Hát legyen.
Elovettem részét, majd finoman mozgatni kezdtem számban. Éreztem ahogy Levi egyre keményebb lesz.
-Agh... Eren mingyárt elmegyek....
Mire ezt kimondta fehér nedve már beteritette arcom, amit szám széléről le is nyaltam. Amikor az utóbbi ezt észrevette, megfogta államat, felemelt vele fejem és hosszasan megcsókolt.
-Ne haragudj hogy rád élveztem. - mondta gyerekes hanglejtéssel.
Beleültem ölébe, és arra lettem figyelmes, hogy tagja ismét égnek mered. Az enyém ugyanígy, amit nem csoda hogy Levi észre is vett.
-Mióta tartod már vissza ezt, na figyelj, most én kenyeztetlek téged. - mondta komoly, szinte ijesztő hangon.
Még fogta csuklómat és lenyomott az ágyra. Levette ingemet, és felső testemet kezdte csókolgatni, majd finoman, lassan haladt lefelé. Mikor nadrágomhoz ért, kigombolta, majd funoman levette alsóneműmet szintén. Ekkor már teljesen kemény voltam.
-Levi.... beteszed?
-Még túl szűk vagy. - válaszolta komolyan.
Amikor ezt kimondta már éreztem bejáratomnál ujjait. Egyszerre csak az egyiket tette be.
-Agh...... - nyögtem fel egy kicsit.
-Túl szűk vagy. - mondta, majd betett még egyet.
A motel vékony falain áthallatszott a mellettünk lévő szobából, egy szintén élvezkedő pár hangja, de Levi ezzel nem foglalkozva tette belém harmadik ujját is.
-Agh.... -nyőgtem már kicsit hangosabban.
-Eren, most beteszem.
Kihúzta ujjait, majd férfiasságát bejáratomhoz helyezte.
-Biztos ezt akarod? - kérdezte.
Én erre nem válaszolva húztam közelebb, és hosszas csókba folytottam a kérdést.
Ő csak bólintott egyet, majd elkezdett behatolni.
-Agh..... agh.... - nyögtem fel hangosan.
-Abbahagyjam? - kérdezte Levi kissé aggodalmasan.
-Ne.... csak legyél egy kicsit gyengédebb.
Kezével finoman végigsimította arcomat, megcsókolt, majd lassan kezdta mozgatni tagját. Lassan fokozatosan gyorsítani kezdett, és éreztem hogy immár határaimat feszegetem.
-Levi.... elfogokmenni... - mondtam már remegő hanggal.
Mire ő csak megcsókolt. Mikor ajkaink elvaltak egymástól mélyebben éreztem magamban tagját. Ezután egyszerre festettük egymást fehérre. Míg ő belső vasznamat, én melkhasát teritettem be. Az éjszaka további részét melkhasán fekve töltöttem, és végre megbizonyosodtam arról hogy tényleg szeretem Levit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tényleg szeretem.... Where stories live. Discover now