Safranbolu ya geliyor ha?Kamera nerde?
Duyduğumda aklımı kaçırdım,sevinçten delirdim.
Babam zaten dünden razı gibiydi.Babama da yine de erken gitmek için yalvardım.
Erkenden gelmiştik ne pankart açtım ne de başka bir şey yapabildim.Daha hava bile kararmamıştı.
Ama burada komik heykel insanlar vardı.Ben de onlarla resim çekildim.Hatta biri pandomunci idi.Pandominci ve oturan heykel bana göz kırpmıştı.
Bunlara ilgi azalmışken bir pota vardı.O potanın yanına Karizma Show geldi.Basket gösterisi yaptılar.Hatta daha sonra ben onlarıTV de yetenek sizsiniz de gördüm.Abinin teki bir küçük erkek çocuğun kafasına yanlışlıkla top atmıştı.Hemen gelip özür dileyip kafasını okşadı.
Bu gösterilerin arasında müzik aletleri çalan kadınlar ve erkekler ćıktı.Daha sonra halay çektiler.Hava kararmıştı.
Artık program başlıyordu.Başlarda protokolün kenarlarındaydık.Vatan Şaşmaz çıktı.Bir sürü bişi dedi .Benim tek hatırladıgım Mustafa Ceceli yi görmek için sabırsızlanıyorsunuz falandı.Hep bir ağızdan bağırdık.Daha sonra biz arkalara geçtik.Mustafa Ceceli öyle hareketli çıktı ki çıglik atti herkes.Ben gördüm yaa.Kırmızı dar paçalı yerler...Daha sonra bizi coşturdu...
Ve hazin son geldi.Alaha ısmarladık diyerek hızlıca gitti.Gitti ...Gidince havai fişekler patladı .Ben bütün konseri çekmiştim.Eve gittik.