(Next day 🌄....)
වෙනදාටත් වඩා උදේන්ම නැඟිට්ට ටේ එයාගේ උදේ වෙන්න ඔනී වැඩ ටිකත් කරගෙන අල්මාරිය ලඟට ආවේ නම්ජුන් කිව්ව ගමන යන්න හොඳ ඇඳුමක් හොයන්න කියලා හිතාගෙනයි......
ඇරිය ගමන් බිමට කඩාගෙන වැටෙන ඇඳුම් අල්මාරිය ඇරපු ටේ එයාගේ ඇස් දෙක එකේ වටේම යැව්වේ පොඩ්ඩක් ලා පාට ඇඳුමක් හොයන්නයි...එත් එයාට ඒ මුලු අල්මාරිය පුරාම දකින්න පුලුවන් උනේ කලු එහෙමත් නැත්තම් අළු පාට ඇඳුම් විතරයි....
උඩ ඉදන් පහලට වෙනකන්ම ඇඳුම් එකින් එක එලියට අරන් හොද ඇඳුමක් හොයපු ටේට යාන්තමට තද නිල් පාට ශර්ට් එකක් හම්බුනේ එයාගේම වේලාවට....
මහන්සීයේ ප්රතිඵල නේද කියලා ඒ ශර්ට් එක අතට ගත්ත ටේ දනගහගෙන හිටිය තැනින් නැඟිට්ටේ නම්ජුන් එන්න කලින් ඇඳුම් ඇද ගන්න ඔනී නිසා...
හිනා වෙලාම කකුක් දෙක ලඟ වැටිලා තිබ්බ ඇඳුම් කෑලි දෙක තුන නවන්නෙත් නැතුව අල්මාරිය ඇතුලට දලා වහපු ටේගේ මුහුන ඊලඟ තප්පරේ පරවුන මලක් වගේ උනේ මුලු කාමරේම අලුත ඇරපු ඇඳුම් කඩයක් වගේ තියෙනවා දැකලා....
කකුල් දෙක ලඟ ඇඳුම් කෑලි දෙක තුනක් තිබ්බාත් මොකද අනිත් ඇඳුම් සේරම තිබ්බේ ටේගේ කාමරේ වටේ....
ලොකු හුස්මක් පිට කරන ගමන් ඇස් වහ ගත්ත ටේට ඒ එක්කම වගේ මතකෙට ආවේ ජන්කුක් එක්ක ගෙවපු මේ වගේම ලස්සන මොහොතක්.......
(Flashback.....)
එදා උදේ ටේගේ කෑම එකත් අරන් ගෙදර ආපු ජන්කුක් කෑම එක මේසෙ උඩින් තියලා කෙලින්ම ගියේ ටේගේ කාමරේට...
🐰: ටේටේ හියුන්ගී..මං ආවෝඕඕඕඕඕඕඕඕඕඕ........
ජන්කුක් කිය කිය හිටිය වාක්ය එයා නොදැනුවත්වම දිඟට ඇදීගෙන ගියේ ටේගේ කාමරේ ඇතුල දැකලා....
අල්මාරිය ලඟ දනගහගෙන අතට ගන්න ගන්න ඇඳුම කාමරේ හැම තැනටම ගුවන් ගත කරන ටේව දැක්ක ජන්කුක් ලඟට ගිහින් අතත් බැඳගෙන බලාගෙන හිටියේ ටේ ඒ වැඩේ කරලා ඉවර වෙනකන්....
🐰: කරලා ඉවර ද?....
ජන්කුක් එක කකුලකුත් පොලවට තට්ටු කර කර එහෙම අහද්දියි ටේ හොඳ සිහියට ආවේ....
YOU ARE READING
Stranger next door ( Completed ✅)
Fanfiction" ටේ...ටේටේ හියුන්ග් ඇ...ඇයි අපිට ආදරේ ක..කරන්න බැරි.." -𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠- "එක, ඔයා පොඩි ලමෙක්..එතකොට දෙක මට ආයේ ආදරේ කරන්න ඔනී නැහැ...මං ආදරේට වෛර කරනවා" ...