Jmenuji se Acip. Na svoje jméno jsem velmi pyšná, protože pochází z Řeckého původu. Pozpátku to znamená že jsem správná žena.
Je mi 20 let. Žiji ve sklepě s malým okýnkem a velkými dveřmi. Ke sklepu vedou skoro rozpadlé schody na kterých je ale červený koberec. Značí to mou slávu. Protože každý ale fakt každý si myslí jak jsem nejlepší gangster. A to hlavně protože mám svůj mafia club.
Mimo mafii dělám servírku v Růžové kavárně. Je to tam mega super. A hlavně úplná pohoda. Žádné přestřelky a ani zloději.
Do kavárny chodí hlavně boháči. Ale jednou přišel i on.
Vysoký, svalnatý, velký oči, krásný úsměv, velký nohy, dlouhý ruce a velká hlava. Byl to můj dlouholetý crush. Jeho jméno je.......ELMO.
Nemůžu uvěřit že ho vidím po tak dlouhé době. Jeho červené chlupy se vůbec nezměnily.
Ale Elmo byl vždycky takový chytrák a vědec. Takže když si mě zavolal a řekl mi že je rád že mne našel, načež jsem mu odpověděla že i mě chyběl, tak mi řekl že mě potřebuje pro záchranu světa.
Neměla jsem slov. OMG. On mě někam pozvat. Tak šťastná jsem nigdy nebyla.
Okamžitě jsem přijmula. On mě vzal za ruku a hodil mě do jeho plesnivého auta. Jel rychlostí větru tak jak jeho auto dokázalo jet nejvíc. V té rychlosti jsem skoro nezaznamenala jakou jel rychlostí ale myslím že to bylo 25km za h.
Jak říkám prostě frajer. Nemám SLOF. Tak seksi vypadá když řídí omg.
Najednou jsme nabourali do stromu. Právě při té rychlosti jsem to ani nepostřehla.
Vystoupili jsme a byli jsme před krásným plesnivým domem. Vešli jsme dovnitř a tam to smrdělo jako ta voňavka za milión co smrdí jako žumpa. Jen jsem se zhluboka nadechla a nechala ten jemný vánek vniknout do mého nosu.
Elmo se hrabal v papírech a když našel co hledal ukázal mi ho. Byl to plánek výbuchu. Výbuchu vily ve které žije má slavná (doopravdy slavná ) máma. On chce zachránit moji mámu pomyslela jsem si .
Najednou promluvil: ,, Musíme zachránit tu starší paní. Je fakt slavná a mě by jí bylo líto. Dokonce jsem jednou viděl tebe s ní na fotce. Musela jsi mít šťastný den. Potkat celebritu. wow."
Nevěděla jsem jestli se mám smát nebo ne. ON NEVÍ ŽE JE TO MOJE MATKA. Tak to tedy skončil HOŠÁNEK JAKO.
A PAK se začal smát a řekl že si ze mě dělá jen srandy. A že ji zachraňujeme jen proto že je to moje máma.
Vylezli jsme z jeho bunkru a vstoupili do limuzíny. Která měla působit nenápadně. Elmo mi podal velmi drahý kostým kvůli kterému svěle zapadneme do společnosti.
Byl to krásný bramborový pytel se závojem z plísně bramborové a diamantové šperky+ boty s 24 karátovým diamantem. Zeptala jsem se ho kde to vzal. Odpověděl mi: ,,Víš jak byla minulý rok ta největší krádež tisíciletí a jak kradači nebyli dopadeni? Tak to jsem byl já. S láskou jsem ty bramborové pytle ukradl i s trochou drobných na ty diamanty."
AAAAAWWWWWW
So romantic.
Tajně jsme se dostali do vily a evakuovali všechny. Pak jsme počkali na pachatele a a přistihli ho při činu. Jenomže on už to nastražil a nechtěl nám říct jak se to odstraní. Požádala jsem tedy Elma ať odejde že si to s Pachatelem vyřídím. Elmo chtěl prostestovat kvůli tomu jak mě miloval.
Ale já mu řekla že jsem mafián. Elmo byl ohromen a řekl že chtěl vždycky drsnou holku. Elmo tedy odešel.
Mučení mohlo začít. Nejdřív jsem ho lechtala, když to nepomáhalo přišlo na nejhorší. Vzala jsem manikurní nůžky. A nehty na nohách jsem mu ustříkala tak na krátko že bude trpět bolestí ještě týden. to samé na prostředníčku na ruce. N ostatní ch prstech jsem mu vystříhala zuby. Řval a vzpíral se jenže já jsem . MEGA SILÁK. Takže mi neunikl. Nakonec po dlouhém mučení se doznal a oznámil mi že výbušniny jsou v mrazáku. Jenže máma měla protiatomový mrazák takže jsme to nechali vybouchnout jakoby nic.
Když jsme já a Elmo vycházeli z budovy jako poslední. Chytli jsme se za ruku a v tu chvíli za námi vybouchl celý dům. Jen jsme se na sebe podívali a šli dál protože bysme nestihli autobus. A to bylo důležité.
Tentokrát jsme ale jeli do mého sklepíčka. Před schodama jsem pohladila mou velkou krysu na hlídání. Šla jsem po schodech jako Královna světa. Protože červený koberec. Když jsme vešly do mého bytu, omluvila jsem se že tu mám až moc naklizeno a někomu moc velký nepořádek vadí. Elmo řekl nevadí. A odložil si bramborový kabát. Na věšák. Pochválil mi rohy u stropu, prej že ta černá tam pasuje.
Odvětila jsem něco v tom smyslu jakože díky omg. Protože ty štěnice tam byly fakt dlouho už jsem si jich ani nevšímala.
Sedli jsme si na Slonovinový gauč. Jeho vlastnost byla že byl trochu obahněn protože sloni se rádi bahnily a v dobu kdy jsem byla lovit zrovna usychali. Další vlastnost je ta že psí voňavka vydrží opravdu dlouho.
Přikryli jsme se hadí dekou a zapli televizi. Zrovna dávali o záhadných hrdinech. omg.
that was me bitchies.
ČTEŠ
Crush
Science Fictionjednou jsme se potkali v restauraci. a byl to osud. velmi děsivé je to thriller.