1🍀

11 1 5
                                    

Öncelike bu benim ilk kitap yazışım yanlışlık olursa kusura bakmayın 💕
                               Ve
Başladığınız tarihi yazmayı unutmayın♡
Iyi okumalar dilerim🌸

"Saat çok geç olmuş 8'de sınavım var."
kitapları yanıma topladım ve olabildiğince çalışmaya başladım rüzgar sesleri benim dikkatimi dağıtınca bırakmaya karar verdim yorgun olmadığımı biliyorum ama gözlerim birden ağırlaştı ve gerisini hatırlamıyorum hatırladığım tek şey o korkunç ormandı...

"Ahh!bacağım"etraf çok sessizdi ve ormandaydım "SESIMI DUYAN VAR MI?!"ayağa kalmaya çalıştım ama acıdan kalkamadım ne olduğuğuna baktığımda kemiğimin etimden çıktığını gördüm yaraya bakmanın daha çok acı verdiğini söylenmişlerdi bu doğruydu  görünüşe göre.

Aklımdaki sorular-neden burdayım?-bana ne oldu?-nasıl buraya geldim?- bacağımı atkıyla sardım en azımdan bu iş yara diye düşündüm "Oh be!sonunda bunu becerebildim"bunu dedikten sonra telefonumun zil sesini duydum çok yakından gelmesine rağmen ışığını ve kendisini göremedim.

Uzun süre boyunca zilin susmasını sabırla bekledim ama kapanmadı son sabrım tükenince "LÂNET OLASI ARTIK SESINI KES!"bağırdığım anda sustu  1 dakikada 1 bip sesleri geliyodu.

Kendime hakim olmak içim derin nefes aldım-verdim karşımda uzun yola baktım ve  bende yapacak başka bir şeyim olmadığı için yürümeye başladım bir süre sonra sanki biri beni arkamdan ittirmiş gibi yere düştüm bir süre yerde kaldım olanlara anlam verememiştim bir süre sonra kendime geldiğimde dikkatli bir şekilde ayağa kalkarak yoluma devam etmeye karar verdim.

Yürümeye başladığımda kendi kendime düşündüm,ben neden yanlızım-nereye gidiyorum-ne gibi tehlikelerle karşılaşacağımı düşünerek canımın yandığını unutup kendime güç vermeye ve yanlızlığımı unutmaya çalıştım.

O sessiz yoldan geçerken sadece adım seslerimi duyuyordum aniden bir erkeğin sesini duydum sanki telefonla yada eski bir telsizle konuşuyormuş gibi bu biraz gericiydi

"Her zaman öyleydi sonuçta o daha 18 yaşında"

Adam(?) konuşurken yerden kan damarcıkları çıkmaya başlamıştı ayrıca bana yaklaşmaya başladı o bana yaklaşırken adam(?) tekrar konuştu
"Burda sadece benim sözlerim ve o küçük f...e var"

Ama o anda yerdeki yarip şeyler yaklarıma geldiğinde durdu bende onları koparmaya çalıştım ama birbirlerinden ayrılmıyorlardı sonra tekrar konuşmaya başladı"Küçük bayan hâlâ iyi görünüyor demek" sağ bacağıma doğru ilerleyen kan damarları artık bacağımı sarıp düşürdü ve sürüklemeye başladı bende yerdeki taşlara tutunmaya çalıştım ama tutunamadım...sonra adamın(?)bana güldüğünü duydum"Burdan bakınca çelimsiz zayıf bir kız görüyorum"dedi.


*Nasıl yapacağıma pek emin olmadım biraz kötü olmuş olabilir  ilk denemem üstünde biraz daha çalışabilrim simdilik bu kadar  karakterleri sizi le birlikte hazırlayıp seçebilirz iyi günler dilerim*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüya Oramanı(BİTMEYEN ÇALIŞMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin