1.

33 3 5
                                    

*Wspomnienia*

-Mamo... Dlaczego nas zostawiasz?!- Wykrzyczałam patrząc na matkę leżącą na ziemi. Kobieta popełniła samobójstwo.

Miałam wtedy może 4 lata. Ten widok był okropny. Po tym jak mama odeszła, ojciec przestał się mną interesować. Oddał mnie do domu dziecka.

*Koniec wspomnień*

-Ahiru, słonko! Za 10 minut przyjadą goście! - Krzyczała pani z recepcji, pani Mahiru. - Przyszykuj dzieci, dobrze?

Byłam tam najstarsza, więc pomagałam pani Mahiru z młodszymi dziećmi. Mój dzień stawał się od razu lepszy gdy słyszałam te piękne słowa.

-Siostrzyczka Ahiru! - zawołały dzieci gdy weszłam do ich pokoju.

- Dzień dobry dzieciaczki! - Odpowiedziałam radośnie. - Za 10 minut przyjedzie rodzina adopcyjna i może ktoś z nią pojedzie do domku!

-Ale my nie chcemy nigdzie jechać! Chcemy zostać z tobą siostrzyczko! - Powiedziało smutnym głosem jedno z dzieci.

-Ale i tak musimy się przygotować. Maki wyciągnij ubrania na przyjęcia. A reszta do łazienki, marsz!

-Hai, hai!

-Erise-senpai! Tu zostawiam ubrania, też idę do lazienki.

-Dobrze Maki-chan.

Po tym sama poszłam za nimi do toalety bo lubiłam sobie pospać do późna, więc dopiero wstałam. Weszłam do środka i zobaczyłam... Dzieci walczące szczoteczkami do zębów jako szablami. Nie mogłam powstrzymać śmiechu.

-Co wy robicie? - Zapytałam nie przestawiając się śmiać.

-Jak to co? Walczymy kto pierwszy będzie mył zęby!

-Dzieci kochane. Po to jest 5 umywalek żebyście myli ząbki na raz. A ja i Maki umyjemy się w mojej toalecie, dobrze Maki?

-H-Hai!

Po około 8 minutach usłyszałam dzwonek do drzwi. Otworzyłam witając gości.

-Witam. Nazywam się Ahiru. Zapraszam do środka. - Odsunęłam się by mogli wejść do pokoju gościnnego.

- Maki, Hikari, Runa, Eric, Martin, Tom! Zejdźcie bo mamy gości! - Zawołałam moje ,,rodzeństwo”.

-Idziemy! - Zawołała najstarsza (Maki).

____________
Mamy 1 rodział!! Jestem z siebie dumna, ale jest bardzo krótki... Więc będę pusać krótkie ale więcej! Co wy na to?

Hiki jk to czytasz to wiedz że... TYLKO ROZPACZ!! I tak, Mahiru i Maki z dangana... Nie miałam pomysłu ok?

Miłego dnia/nocy ❤️

~Mineshi

Biedna Kaczuszka... Kuroo Tetsurou x ocOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz