(John POV)
"Hmm Papa Is Taking Me Late Again..."
John Mengeluh Sambil Menyepak Batu2 Kecil Di Jalan2"Hoi Jom aq Hanta Kau balik,Bapak Kau Selalu Lambat,Tah Mane Die Pegi Pon aq Tak Tau"
Hoseok Tetibe Bercakap Ngan John,Tah Masa Bile Die Sampai Pon Tak Tau"O MAI GOSH"
John Terkejut Akibat HoseokAq Tak Tau Lah Asal die Bole Terkejut
Hayyaa 😔🖐tapi Kalau Aq,Hoseok Tetibe Ade Kat Sebelah Pon aq Terkejot 😭☝"W-who Are U?"
John Cuba Menjarakkan Diri Nya Dari Hoseok"Astaga Budak Ni,Pakcik Sendiri Pon Hang Tak Kenal Ka Bangkek?"
Hoseok Menepuk Kepala Nya Sendiri"W-who Are U?!"
John Tetibe Berdiri Lalu Berlari"WOII WOIII JGN LARI LAHH,YA ALLAHH ANAK JOON NI MENYUSAHKAN LAH"
Hosoek Mengambil Helmet Nya Lalu Mengejar John Dari Belakang"HAA DAPAT KAU"
Hoseok Menangkap John Dari Belakang,Yelah John Ni Budak 7 Tahun,Lari Pon Mengalahkan Siput Sedut"ERGHHH HELPP HELPPP!"
John Cuba Melepaskan Diri"WOI WOI SENYAP LAH,HALAMAK AQ NAK HANTA KAU BALIK JE LAH,HADOIII PENATLAH NGAN KAU NI,DAHLAH TAK RETI CKP MELAYU,AQ PULAK TAK RETI CKP ENGERISH"
Hoseok MengpeningJohn Yang Dah Kepenatan Menjerit pon Diam N Dengaq Ja Si Kuda Ni
Membebel"Ha Awat hang Diam,Aq Dok Berletiaq Kat Hang,Hang Diam Pulak,HADOII DONGGA BETUI"
Hoseok Membimbing John Ke Arah Motor NyaOk Sebenar Nye,Aq Dok tengok Mami Jarum,So Tu Yang Tetibe Keluar Utagha Tu 😔🤘Tak Pa Naa....*Tibe*
"Ha Tu Dia Bapak Hang Dah Mai,Dia Dah Buat Ghaplau Pastu Baru Dia Ingat Anak,PALA HOTAK DIA"
Hoseok Mencebik"Papa!"
John Terus Lepas Dari Pangkuan Hoseok Untuk Pergi Ke Bapa Nya Al Khundur *tibe*Pim Pim
"WOIII NATE KERETA LAH GILE"
Hoseok Berlari Untuk Mengambil Anak Menakan Nya Itu"Fuh Nasib Dapat Hang Ni,Hang Ni Ghaplau Lah"
Hoseok Menunjal Kepala John"Ouch Stop It!"
John Mengusap Bahagian Kepala Nya Yang Ditunjal"Woi Kau Buat Ape Ngan Anak Aq?!"
Namjoon ??Merampas?? Anak Nya Daripada Pangkuan Hoseok"HAK ALAH BARU NAK MENGAKU ANAK,HANG DOK BERMESRA BERASRAMA NGAN LAKI BARU DOK PIKIAQ ANAK?!"
Hoseok Memeluk Tubuh"Papa He's Trying To Kidnap me Papa"
John Memeluk Papa Nya Sangat Erat Maybe Badan Namjoon Bole Sesak Nafas kalau John Tu Peluk"Pft-Aq Dah Ckp Yang Kau Ni Muka Penyamun HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH"
Namjoon Gelakkan Hoseok sambil Mengutuk"PALA HANGUK KAU LAH BABI,EII DAHLAH NAK CHOW MALAS LAYAN KORANG NI"
Hoseok Mengchow"Papa Who's That?"
John Bertanya"He's Just My Cousin,Don't Afraid With Him Ok *chup*"
Namjoon Mencium Pipi John"Let's go,We Back To Our Paradise"
Namjoon Menurun Hand Break nya
🤡💅🏼
(
Haira Pov)
*Mangkok Ni Lagi*
"Ishh Asal Namjoon Sweet Sangat Ek Tadi Arghhhh Takleh Ah Ceni"
Haira Menutup Muka Nya Mengunakan Bantal"Hadoii Takleh Tido Aq ceni"
Haira Menumbuk Pula Bantal ItuBantal Belike:"Ape Salah Aq bongok"
Tok tok tok
"Haira...Haira Bukak pintu ni"
Klek
"Kenapa Eomma?"
Haira Bertanya Kepada Eomma nya"Meh Kite Duduk Jap"
Eomma Haira Memanggil Haira Untuk Duduk Di Birai Katil Milik Haira"Kamu Kenapa Balik Lewat Tadi?"
Eomma Bertanya"Erk....Erk"
Haira Agak Tersekat Kat Situ ye Anak2"Alahh Eomma,Minah Ni Biasa ah,Gi kedai Astu Minum2 ngan Kawan2 die"
Hoseok Tetibe mencelahHoseok ni Tetibe Je Muncul,Cam Bela Saka Pon Ade (Saba Wehh Sabaa,Dahlah Bias Kau ni,Mengutuk lak)Cam Die sendiri Saka Tu Pon ade en en en?Dah ah Sambung Story
"Oooo Patut lah Eomma Call Tak Jawab"
Eomma Meng oh kan Saja"Eh Jap Call?"
Haira Teringat Pasal HP Nya"WEHHH SEOK KAU ADE NAMPAK AK FON AQ?!"
Haira Mencari Cam Orang Gila"Eh Kau Tanya Aq ke?"
Hoseok Menunjuk Dirinya"Eh Taklah,Aq Tanya Patung Kuda Kau Yang Dah Lusuh tu"
Haira Menjuling Kepala Nya Ke atas"Ishh Dah Lah Kamu dua ni,Eomma Nak Masuk Tido lu Chow"
Eomma Meng leave Bilik Haira"Dah Ah Aq Pon Nak Tido gak Chow"
Hoseok Jugak Meng Chow"Woii KAU NAMPAK AK FON AQ BABI?!"
Haira Menjerit"TAKKKK!"
Hoseok Pulak Menjerit"Hadoiii Mane Pulak Fon Aq ni"
Haira Meng CariTBC
HAMPA RASA MANA HAIRA LETAK FON DIA? (LAH TETIBE UTAGHA)
DAH DAH CUKUP2 LAH UTAGHA TU 😔🖐,OK GUYS AMACAM CHAP KALI NI? OK? OR NOT BAD? OR EXCELENT? TAK PAYAH BAGI PENDAPAT YE😔🖐EH BAGILAH PENDAPAT,BOLELAH AI BETUL2 KAN SIKIT.....
OK AH BABAII
ASSALAMUALAIKUM 💗💗
YOU ARE READING
Single Daddy|Namjoon|
RomanceSeorang Bapa Tunggal Yang Mempunyai Seorang Anak Lelaki Mencari Pasangan Baru Untuk Beliau Terus hidup Dan Tidak Sendu,Dan Beliau Telah Pon Jumpa Pasangan Yang sesuai Untuk Anak Nya Dan Untuk Dirinya,Akan Tetapi Adakah Perempuan Itu Menerima dan Dap...