იტოქში ლამაზებო ისტორია მთლიანად ჩემია მე მეკუთვნის მთელი ჩემი ცხოვრება უნდა გადმოვცე ამიტომ თუ არგინდათ რა თქმა უნდა არ წაიკითხავთ. ასევე,იქნება ზოგისთვის მიუღებელი ტექსტები იმიტომ რომ არასრულწლოვანი ვარ და არ ვარ ქალიშვილი ამიტომ გაგაფრთხილებთ მაინც ხომ ასეა.
ბავშვობა საკმაოდ კარგი მქონდა, ვიყავი ყველასთვის საყვარელი ბავშვი სულ ვიცინოდი ყოველთვის ლაღი, ენერგიული ვიყავი მყავდა უამრავი მეგობარი ერთად იმდენი მოგონება გვაკავშირებდა რომ აი სიტყვები ზედმეტია. პირველად ბაღში რომ მიმიყვანა დედამ მაშინაც ძალიან მომეწონა არასოდეს მიტირია მთელი ნახევარი დღე ვთამაშობდი და ვფიქრობდი თუ რა ატირებდათ ბავშვებს ეს ხომ შესანიშნავი ადგილი იყო იმდენი სათამაშო ასევე საჭმელიც ერთი ის არ მომწონდა რომ მასწავლებელს გარეთ ხშირად არ გავყავდით რაც მანაწყენებდა, მაგრამ როცა გავდიოდით ისიც კარგი იყო, შემდეგი ეტაპი, სკოლა, არც მაშინ მიტირია დიდად არ მომწონდა რადგან ბაღივით კარგი აურა არ ტრიალებდა სკოლაში მაგრამ აქაც ადვილად გადავლახე ყველაფერი მასწავლებელი ძალიან კარგ აქტივობებს გვაკეთებინებდა რაც მომწონდა ვთამაშობდით უამრავ თამაშს.როდესაც გადავედი მესამე კლასში ერთი უცხო გოგონა შევნიშნე ჩემს გვერდით იჯდა რა თქმა უნდა გაირკვა რომ ახალი კლასელი იყო. თავიდან მან გამოიჩინა ინტერესი ჩემში რადგან ხმას არ ვცემდი არვიცოდი რატო არადა ძალიან კონტაქტური ვიყავი, საბოლოოდ დავუმეგობრდი ნუცას კი, სახელიც მახსოვს კარგად ქერა, ლამაზი, ლურჯი თვალები ჰქონდა, ვერ ვაანალიზებდი რომ მომწონდა მაგრამ,ერთ ღამეს მივხვდი რომ მომწონდა მეორე დღეს ერთი სული მქონდა როდის ვნახავდი, შევხვდი გაკვეთილიდან ორივენი საპირფარეშოში გავედით როგორცვე შევედით მაშინვე ჯერ ლოყაზე შემდეგ კი ტუჩებზე ვაკოცე მესიამოვნა ეს გრძნობა მაგრამ ეს ხანგძლივი არ ყოფილა რადგან მაშინ არც ერთმა არ ვიცოდით კოცნა ის ძალიან გაკვირვებული მიყურებდა და შემდეგ ასე მითხრა ''ჩვენ ხო მეგობრები ვართ ამას მხოლოდ დიდი გოგო და ბიჭი აკეთებს ჩვენ კი გოგოები ვართ'' მაშინ ძალიან ცუდათ ვიყავი რამოდენიმე კვირა ეს წელიც ჩამთავრდა ამ ხნის განმავლობაში ვფიქრობდი რომ უბრალოდ ის გოგო იყო და არაფერი მოხდებოდა თუ მომეწონა მე ბიჭები მომწონს გოგოები არა, სიმართლე რომ გითხრათ ჩემი მშობლები ჰომოფობები არ არიან მაგრამ უ რალოდ არ მეგონა ასეთი თუ ვიყავი. გავიდა 6 წელი მის შემდეგ ნუცა სკოლიდან გადავიდა იმის მერე აღარცმინახია მაგრამ დავიკიდე აი ამ წლების შემდეგ ჩემში რაღაც შეიცვალა აღარვიყავი ლაღი აღარც ხშირად ვიცინოდი მშობლებს ვეუხეშებოდი საშინელი ჩხუბუ მქონდა ვინც კი მაბრაზებდა ვცემდი დაუნდობლად და შემდეგ ამას არც ვნანობდი. 14-ის რომ ვიყავი იყო ზაფხული მაქვს წელამდე გრძელი თმა ვზივარ ჩემს ოთახში და ტელეფონში ბიელს ვუყურებ მომბეზრდა დავჯექი მაგიდასთან და სარკეში შემს თავს ვუყურებ არვიცი რატო მომინდა ჩემი თავის შეცვლა ავიღე მაკრატელი და თმა შევიჭერი რომ მიხვდეთ როგორ თეჰიონის თმები წარმოიდგინეთ ჩემი თავი ძალიან მომწონდა ასეთი თითქოს ბიჭი ვიყავი ისე მქონდა და მაქვს თმა შემდეგ ყურის გახვრეტა გადავწყვიტე კიდევ ორ ადგილას ისიც ძალიან მომეწონა შემდეგ ჩემი შავი თმა გავიღიავე და სტილი მთლიანად შევიცვალე დავიწყე ჩემზე ორჯერ დიდი მაისურების და შარვლების ჩაცმა ბიჭის მიმიკებზე ხო ლაპარაკიც ზედმეტია.
აბა ლამაზებო გინდათ გავაგრძელო შემდეგ ძალიან საინტერესო რაღაცეები გელოდებათ დამიჯერეთ ვერც კი წარმოიდგენთ გაკოცეთ(;
YOU ARE READING
me and my angel
Horrorვისაც დაგაინტერესებთ შეგიძლიათ წაიკითხოთ ეს ფიკი მთლიანად ჩემზეა ჩემს ცხოვრებაზე პირველ სიყვარულზე.