Ahoj toto jsem já Emily Sydney je mi 19 let moje rodina mě nenávidí 🙃
...
Ahoj já jsem Martin neboli Grey 256 a je mi 20A zbytek poznáme v příběhu
...
Ráno jsem se vzbudila udělala jsem si higienu a šla jsem se nasnídat a šla jsem po schodech a můj brat mi podkopl nohy a já jsem spadla dolů a hned na mě řval ,, neumíš chodit nebo co '' já jsem si jen otřela koleno od krve a šla jsem si pro okurku s chlebem
...
Martin
Ráno jsem vstal kolem 11 hodiny a pak jsme jeli do Mekáče s Dorim na snídaní a pak jsme jeli domů.Doma jsem se rozhodl že napíšu nějakej novej track tak jsem začal psát po 1 hodině jsem dopsal a ještě jsem musel vymyslet název Stav.
Pak jsem jel do města a šel jsem do mekáče kde nebylo žádné místo a byla tam nějaká holka kekterý si sedl nějakej starej chlap a začal ji ošahávat a jí se to nelíbilo.Šel jsem za ní ,,hele tohle je moje holka a jestli neodejdeš rozbiju ti držku😡'' ten chlap hned odešel a já jsem si sedl na proti ní a zeptal jsem se ,, jsi v pohodě '' a ona hned kívla a podívala se na stůl byla mega hezká ,,nechceš mi dat svoje číslo🙂'' o a se hned usmála a podívala se na mě já jí podal mobil a ona tam naťukala svoje číslo a jméno ,, děkuji jinak jsem Martin'' .
...
Emily
Cestou domů jsem si pustila do sluchátek písničky a šla jsem domů vůbec se mi tam nechtělo ale musím tam. Adam (to je můj bratr) mě hned vylepil facku a začal na mě řvát ,, ty děcko kde si byla '' já hned na to ,, byla jsem v mekáči '' a najednou otec zařval ,, padej do svého pokoje!!'' Já jsem s brekem běžela do pokoje a zamčela jsem se a vzala si žiletku vlezla do sprchi ve spodním prádle a pořezal si levou ruku bylo mi jedno že to bolí.
Napsala jsem MartinoviChat
E:Ahoj mohla bych nachvíli k tobě prosím já to tady nazvládnu🥺😭❤️M:Zlato vpohodě potkáme se před Černým mostem❤️🥺
E:Děkuji zatím ahoj ❤️🥺
M:Ahoj🥺❤️
Zbalila jsem si věci a vylezla oknem ven měla jsem pře hlavu kapuci. Od Černýho mostu jsem kousek takže jsem tam byla do 5 minut. Martin tam ještě nebyl. Sedla jsem si na lavičku a čekala najednou přijelo černý BMW a já jsem hned uviděla Martina rozběhla jsem se za ním a obejmula ho brečela jsem mu do hrudi on se mě zeptal ,,copak se děje '' já jsem neměla sílu skoro ani stát natož mu to všechno říct on hned ,, nemusíš mi to říkat řekneš mi to ráno'' PS byl večer.
...
Martin
Jeli jsme ke mě domů Emily jenom ležela na sedačce zkrčená. Přijeli jsme před můj byt a s Emily jsme šli do mého pokoje řekla mi ubrečeným hlasem ,,nemáš n-něco na oblečen-ní'' hned jsem z šatny vyndal tryko a podal jí ho ona se na mě divala a já jsem pochopil že se chce převléct já jsem odešel za dveře a ona pak řekla ať jdu dál byla v tom mega krásná jak ji to bylo veliký.Takže máme tu první část
546 slov
Vaše Emily ❤️🥰🥺
ČTEŠ
Chtěla jsem to ukončit ale pak přišel on | grey256|
FanfictionAhoj snad se vám příběh bude líbit