Gerginimbu aralar yazdıklarım umarım guzel olur.

32 1 0
                                    

En yakınım benim canım. Çok maceralardan geçtik onla , herşeyimi bilir ,Bende onun.

Soğuk havada şarki söyleyerek gitmek en güzeli . Neyseki kalbim yerinden hoplamayana kadar " bööö " diyerek ödüm kotu arkamdan ole Bir geldi ki deli . " Eda çok korktum ya , Tam şarkı mirildanirken sen geldin " dedim ve Bana sinsi Bir gülümsemeyle karşılık verdi .
" Neden ince ve kısa giydin tatlım? "
Bana böyle çocuk muamelesi yapılmasına gıcık oluyorum ahh eda . " Haberim yoktu karın yağdığından Bir anda yağmaya başladı " dedim ve gıcık edicekler Bir bakışımı sergiledim aptal arkadaşıma .
" neyse Tamam üşume "
Yaa allahım delirtcek bu kız beni. " ada otobüs geldi canım benim " dedim ve otobüse bindim kalabalıktı oturacak yer yoktu ,taa ki yakışıklı Bir çocuk .
" teşekkür ederim " dedim hafif gülümseyen Bir yüzümle .
" rica ederim " ahh ses tonu cok güzeldi . Sırtında Bir okul çantası var Acaba liseye mi gidiyor . En fazla 18 yaşındadır.
Çocuğa yan gözle bakiyorum Hala. , oda Bana mı bakıyor ne
" ağzındaki suları akitma daha fazla rezil oldun " ya bu kız alem rezil etti beni yine .
" sus eda " dedim sinirli sinirli
İnmemize az kalmışken kalktık ve o Da kalktı ne Acaba bizim okuldamiydi hayır tabiki olmaz o tatlilikta biri bizim Okulda ne arasin yahu ." eda bu çocuk bizim Okulun bahçesinde " dedim ve eda mavi gözlerini açarak; " Hadi yine iyisin miroş "diyerek sinirlerimi hoplattı . Herkez sıraya girmiş istiklal marşını okuyorlar . Bende bizim sıraya girdim.  eda arkamadan seslendi ,  ". Kız valla sendeki şans varya " dedi gülerek soluma dondugimde yan yana idik . Evet bizim sınıfta idi şahsen çok şaşırdım .

Aşkım NerdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin