Primul drog

379 7 0
                                    

Hei! Eu sunt Zoe o fata cuminte in varsta de 13 ani care locuieste impreuna cu părintii ei intr-un mic oras Texas. Pe aici totul pare in regula..dar cand se lasa seara orasul devine infricosator,iar cine iese seara pe strada ajunge sa devina impuscat cum a fost tatal meu. Acum tatal meu Cezar este in spital ba chiar pe moarte,doctorii nu ii mai dau sperante pentru ca a fost impuscat in inima.

Dupa vrea 2 ore am primit o veste nu buna,Cezar murise..am plans 6 luni dupa tata. Dupa moartea tatei eu si mama am decis sa ne mutam in Las Vegas evident cu acordul meu. In oras totul era asa dubios toti fumau multi fumau chiar si iarba. Era asa ciudat fetele ieseau mai ales seara cu fuste scurte si cu țâțele la vedere..ma rog.

Mama a decis sa ma mute intr-o scoala din apropiere ceea ce nu stia ea era cum erau copiii de acolo. Era ingrozitor toti se bateau se puneau uni peste alti mai sa si-o traga,erau beti in special baieti,fetele fumau iarba. Iar profesori nu ziceau nimic parca le era frica. Cand am intrat in clasa mea toti au ramas uimiti de mine de fapt de frumusetea mea,multi ma intrebau fumezi sau hai ia si tu. Imi era frica sincer. Cu toate ca baieti era mereu pe langa mine multe fete din scoala ma invidiau,erau geloase pe parul meu lung si rosu,pe ochii mei albastri, pe curu meu mare si bombat. Pur si simplu vroiau sa ma omoare,unele.

Dupa 1 an in scoala aia oribila in clasa mi-am facut o prietena buna pe nume Erika cu care ieseam mereu si vorbeam non stop. Ea era populara pentru ca stia sa se bata si la toti le era frica de ea. Dar eu tot fata noua eram ceea care nu fuma si era cuminte. Cu toate ca toti stiau ca eram prietena cu Erika fetele tot vroiau sa imi faca rau.

Dar totul avea sa se schimbe intr-o seara la o petrecere.

La ora 22:00 primesc un telefon:

Eu: Alo?
Erika: As vrea sa te duc undeva.
Eu: Unde?
Erika: Pai am fost invitata la o petrece si am zis ca mergi cu mine.
Eu: Unde !?!? La ce ora?
Erika: Peste drum de mine , la 23:00 si ii zici mamei tale ca dormi la mine.
Eu: Da voi veni.

Eram asa fericita. Pacat ca nu stiam cu ce sa ma imbrac. De fapt stiu,imi iau fusta aia neagra scurta cu bluza neagra cu tinte si un ruj roșu numai bine. Am plecat spre Erika ma astepta afara. Am traversat si am intrat intr-o casa unde erau multi adolescenti care fumau iarba. Erika ma luat de mana si ma tragea dupa ea,la un moment dat ne-am oprit si in fata mea era un baiat frumos blond cu ochii caprui si un zambet frumos.

Erika: El te place si ma rugat sa te aduc aici in casa lui. Acum va las singuri si va descurcati voi.

Eu: Cum te cheama?
Baiatul: Ma numesc Armin,am 15 ani.
Eu: Frumos nume,eu am 14.

Am vorbit mult iar la un moment dat isi aprinde o foița cu iarba. Mirosul era asa de bun parca vroiam si eu. Pe langa noi a trecut un baiat care imi zici "Vrei si tu Zoe?" Iar Armin nu la lasat sa imi dea. Dar am strigat la el si mi-am zis da-mi si mie un fum..am luat un fum 2-3-4-5 si deja parca nu stiam ce fac. Deja incepusem sa dansez pe acolo toti se uitau la mine erau deja excitati. Iar la un moment dat am ajuns in camera..nu stiu cum. Acolo era Armin iar eu la cat de drogata eram am decis sa mi-o trag cu el cu toate ca nu stiam ce face dar imi placea. Era asa de ciudat ma simteam libera.

A doua zi m-am trezit la Erika in casa. Si i-am povestit tot.

IMI CER SCUZE DACA AM AVUT GRESELI DE SCRIERE DAR AM FOST GRABITA ! SPER SA VA PLACA :* :*

DrogulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum