4حلم العمر

38 7 0
                                    

شيماء بصدمه :يالهوي كان فيه جنيه ونص في الشنطه آه ياجزم ياولا .........                                                                                            دعاء:يالي ياهبله علي الدرس جنيه ونص إيه بس اولع فيكي.
شيماء:اسكتي ونبي دول جنيه ونص                        وذهبت شيماء ودعاء إللي الدرس ولم يخلو من هزارهم وتنمرهم علي الناس.                                   ~~~~~~~~~~                                                 أنا عايز اعرف انت مالك كده في إيه يا مراد هي شغله بالك ليه.                                                    كان هذا صوت أحمد وهو يتحدث مع مراد                مراد بعدم اهتمام: عادي يعني مافيش بس لازم اربيها عشان دي قليله الادب وتحرم تمد ايديها عليا تاني.                                                                  
أحمد:بجد افرض يا مراد قلبت علي.                       وقاطعه مراد بغضب شديد وهو ينظر له.                مراد:اوعي تكمل كلمتك اوعي تفرض من دماغك أحمد أنت عارف انك اكتر من اخويا مش عاوز ازعلك. 
أحمد: دي شغله وقتك وتفكيرك أنت بقيت تكرر اسمها كتير وتفتح الانستجرام بتاعها وتشوف الصور    مراد:البت دي بتصدق أي صفحه باسم بنت هبله أوي                                                   .            أحمد كان هيرد بس لما مراد شاور علي صحابه همس.                                                             مراد بهمس: خلاص بقا اكتم علي الحوار ده وهدي  كده التقيل وراء😉                                     .    أحمد بفقدان أمل من مراد وعصبيته:تمام *يامراد*.  ~~~~~~~~~~~                                              يعني أنت شوفت بنت تانيه خرجه معها بس مش مهم أنا عاوز المعلومات عن دي طالما دي إللي هتاثر أوي                            
كان هذا زين وهو يتحدث مع رجلين اللي كان مكلفهم يرقبو شيماء                                                                                                           .      رجل 1:ايو يا باشا أي حد داخل خارج من البيت ده  ودي كل حاجه عنهم وكلام  جيرنهم.   وعرفت اكتر ان البت إللي قولتهالك دي الكل بيحبها وبيزعلو اوي لو  حصلها حاجه ده حتي.                                                                                                                قاطعه زين وقام من علي كرسي مكتبه: خلاص يال اطلع برا اي جديد تبقا تعال.                                                                               .                        خرج الرجلين من مكتب زين وجلس زين علي كنبه في مكتبه وفضل يرجع في ذكرياته وفجاءه ظهرت ابتسامه علي وجهه ولا كن ابتسامه شاحبه.              ~~~~~~~~~~~                                               دخل جد زين وعلي وقام زين جلس علي مكتبه وهو يظهر كعادته بلبرود.                                              علي بهزار:شايف ياجدي هو يضحك ولما اكلمه يقلب عليا ده إيه لو فيه حاجه حلوه قولي متبقاش طماع.                                                                 
جده بهزار وخبط علي راسه:اسكت أنت أنا حفيدي علي طول حلو ويارب يفضل يضحك وبعدين الحاجه.                                                         

حلم العمرحيث تعيش القصص. اكتشف الآن