23.01.2022

17 2 0
                                    

я і Лера йшли на ставок, помітили, що стоять машини і трохи всралися. Пішли у посадку і глянули, що там з іншого боку, я нічого не побачила, але Лера почала бігти звідси, я за нею побігла. Виявилося,що на дорогі пробка, машин багато було. Там йшли корови і машини начали гнати їх, корови побігли на нас, але ми круті ціпи і дуже добре ухилялися від них. щось ще було,але я не пам'ятаю. Пішли до ставка, встрітили хлопців, ми там посиділи і прийшли коні до ставку, ну я там одну коняку,потискала,погладила, вона була сірого кольору, ну взагалі гарненька.
...

Я, Лера,Жанна, Вова,Гена і Діма гулиля разом і зайшли у старий, закинутий будинок. Ми будували якийсь ричаг з кришкою, я так і не зрозуміла що то. Потім хтось з нас зрозумів, що дім двинувся з місця, почали відкриватися вікна і ми збіжались у купу. Дім різко зупинився і Лера сказала, що треба бігти звідси, вона розповіла якусь історію, був трамвай і на 5 зупинці трамваю може вийти так, що ми попадемо в інший Всесвіт або у цей будинок і в наш Всесвіт. Ми дочекалися 5 зупинку і усі випригнули через велике вікно у траву з кропивою. Бігли по вулиці якогось села, добіжали до базару. Зрозуміли, що не вистачає Діми(Жанна зникла і далі її не буде). Я почала плакати, а Лера сміятися з мене. Ми щось шукали, хлопці кудись пішли, а ми з Лерой підійшли до торгівельної палатки, там була жінка. Ми з нею поспілкувалися. Лера якась тривожна стала, я запитала -що сталось, вона сказала що треба тікати. Схопила мене за руку і зайшли у двері біля тої палатки, там було багато пилу і Лера хотіла розповісти чому їй страшно і треба йти звідси. З тіні виходе ішна тітка і каже, що ми тут забули. Ми сказали, що хочемо їсти і чи немає, випадково, у неї пельменів.Тітка сказала - є. І повела нас до іншої палатки,ми зашли туди, а там готувалися і ліпилися пельмені. Я шукала кастрюлю, щоб пельмені зварити, потім глянула на Леру, а вона вже їсть готові пельмені, я почала з нею їсти. Лера така каже - о Ліза диви там Діма повернувся. я глянула на двері, а там Діма стоїть, я вскочила і підбігла до нього, впевнилася, що то не інший Діма з іншого всесвіту і спитала чи можно тебе обійняти, він сказал можна і обійнялися. Підійшла Лера та сказала,що треба інших шукати і якось додому потрапити.
Ми підійшли до іншої палатки і там жінка торгували ковдрами, ми теж з нею трохи порозмовляли і я вирішила купити ковдру за 22 гривні, в мене була 20, 50 грн і ще якийсь чек пожмаканий. Я сказала, що хочу цю зелену кофдру і буду нести її у портфелі, дала 50 грн, ну вона запакувала кофдру у пакет та віддала мені.
Ми йшли через базар і Лера каже, -от би цю дівчину мати дома залишила. Я повернулася і спитала, що за дівчина. Вона сказала - я. І показала пальцем на дівчину, це була Лера тільки років 10 десь. Ми підійшли туди і запитали скіко молоко коштує, інша Лера сказала 18 срібних (і ще щось але я не пам'ятаю). Лера з нею порозмовляла і ми пішли далі шукати, зайшли у магазин і ми так обирали сукню, потім я прокуналася :(

цей сон відчувався як жах, але здається нічого такого страшного там не було, і ще я здивована що запитала чи можна обійняти Діму, бо у сні я роблю все що захочу, неочікувано

а ричаг з кришкою, я намалювала але все рівно не зрозуміло що це, тоді Жанна сказала що будемо тута сало каптить, і залізла в ту коробку а Вова закрив, може її там придавило і далі не було у сні, ну ніхто тепер не дізнається що з нею сталося.

Мои сны.Место, где живут истории. Откройте их для себя