Shikamaru
-SHIKAMARU !!! - kiált anyám reggel 6-kor. Ch. Bosszantó egy nőszemély.
Időm sem volt reagálni már az ajtóban állt.
-A Hokage-sama hív. Egyél valamit és indulj .
-Neked is jó reggelt- mormogtam magamban.
Megpróbáltam elhagyni az ágyam.
Nagy nehezen sikerült. Gyorsan összeszedtem magam és ettem mielőtt az a hárpia leharapja a fejem. Nem is tudom apám hogy volt képes elvenni.
Kis idő múlva már a Hokage irodájában voltam.
-Jó reggelt Shikamaru!- köszönt Tsunade-sama.
- Jó reggelt.- mondtam ásítva
- Nem fecsérlem egyikünk idejét sem. Arról lenne szó hogy a chuunin vizsgán segédkezni fogsz egy csapatban egy Homokrejteki Chuuninnal. Te leszel a kísérője .
-Ch. Kellemetlen. Ki lesz az?
- Még nem tudjuk. Gaara azt írta ma reggel érkezik és jó lenne ha valaki segítene neki , szegény pár igen fontos dolgot hoz magával. Iratok és mivel jó ideig nálunk lesz úgy személyes tárgyak. Marad a fesztiválra is amit a béke jeléül szervezünk. Ezen a Kazage is részt vész testvéreivel.
Na itt egy legyező és egy hárpia jutott eszembe aki csak vigyorog és lustának tart.
Akaratlanúl is elmosolyodtam.
-INDULJ MÁR!- zökkent ki gondolataimból Tsunade-same
Sóhajtok egyet majd el is indulok.Temari
Már Avarrejtek erdejében voltam.
Elfáradtam...sok az amit cipelnem kell, úgy gondoltam pár perc pihenőt megengedhetek magamnak.
Már épp ültem volna le amikor hallom hogy valaki jön.
Akaratlanúl is a legyezőm után kaptam
- Ch. Kellemetlen. -mondja egy általam már jól ismert hang. Akaratlanúl is egy apró mosoly jelent meg arcomon.
- Pedig már azt hittem csak délután találkozunk miután reményeim szerint kialudtad magad.
- Szóval reménykedtél hogy látsz? -egy félmosolyt eresztett felém amitől elpirultam.
Nem akartam , hogy észrevegye így hát legyezőmmel fejbe ütöttem.
- Csak köszönni akartam Lustaság.
- Ezzel már megvagyunk. -súrolta fejét majd felszisszent.
Elnevettem magam.
- Irritáló nőszemély. -mondta halkan.
-MIT MONDTÁL??- emelem fel a hangom.
Nem mond semmit . Elneveti magát majd elveszi a csomagom.
-Tudom vinni.- vettem volna vissza de kezemre ütött.
-Ezért keltettek fel. Ne hagyd kárba veszni azt hogy ébren vagyok.
Csak elnevezem magam
- Köszönöm. - felveszem a többi csomagom majd útnak indulunk.Shikamaru
Nyugodtan sétáltunk a falu felé Temarival. Valamiét érdekel meddig lesz a közelben. Bár tudtam, de akartam vele beszélgetni. Addig is nem arra gondolok , hogy álmos vagyok.
- Na és meddig tervezel maradni?
Láttam hogy meglepte a kérdés. De Temarit ismerve az az egy másodperc is szóknak számított ha érzelmekről van szó.
- Két hónapig rendeltek ki ide.-mondja nyugodtan
- Ch. Akkor azért olyan nehéz ez a valami. - utalok a csomagjára.
Halkan elneveti magát. Bosszantó de aranyos ilyenkor.
- Amm...Gaara említett valami olyasmit, hogy kísérőt jelölnek ki mellém...esetleg nem tudod...ki az?
Gondolom te nem vállalnád el és hát...Sakurán és Tentenen kívül mást nem igazán ismerek és...Sakura a kórházban dolgozik és ammm...chuunin vizsgán sem hiszem hogy segédkezik majd ápoláson kívül, Tenten meg a szervezéssel van elfoglalva az ünnepségre...
Huh. Ezt nehezére esett kimondani.
Látom rajta hogy valami nagyon zavarja.
-Én leszek az. - mondom ki nyugodtan mire csak kifújja a benntartott levegőt.
- Már azt hittem valami félkegyelmű akit nem ismerek.
- Ezek szerint örülsz ,hogy én lettem az.
Ahogy ezt kimondtam a tarkómhoz vágta a legyezőjét.
-Áu. TEMARI.
Ő csak nevet. Na majd most...
Az árnyék fogóval teknikámmal megfogtam majd elértem hogy a fához sétáljon háttal.
Elengedtem és gyorsan elé álltam.
- Ne csapdoss te. -oldalba csípem amire fájdalmasan felszisszen.
Látom hogy fáj neki...pedig nem volt erős .
- Hé. Temari minden oké? Nem szándékosan volt erős. Sajnálom. Tudok segiteni ?? -kérdezem aggódva.
- Jól vagyok. Csak útközben találkoztam pár ellenséges ninjával de nyugi elintéztem őket csak az egyik oldalba kapott. De utána jött pár AMBU és elvitték őket.
Mosolyog...de fáj neki.
- Emeld meg a fölsőd- mondom kicsit hirtelen és magyarázat nélkül.
Temari lefagy.
- El kéne látnom a sebed.
Látom hogy lenyugszik, elpirul .
YOU ARE READING
Legyező
RomanceSziasztok! igazából imádom őket és hiányolom a storykat... ez egy régebbi agymenésem..és a helyesirásom légyszi nézzétek el. Temari és Shika törtenete lesz termeszetesen. Jó olvasás. Igazából nem tudom ide mit kéne írjak...bocsi💗