1.Bölüm KAYIP!

78 8 4
                                    

Hayat hiç beklenmedik bir andan hiç beklenmedik şeyleri çıkarır karşımıza.
Bir sabah uyanınca hayatımız eskisi gibi olmayabilir. Aileniz bir anda yok olabilir. Ya da değer verdikleriniz ellerinizden kayıp gidebilir.
Bu sabah da uyandığımda ailemin beni bırakıp gideceklerini bilmiyordum. Her şey sıradan başladı benim için. Her sabah olduğu gibi telefonumun alarmı 07:30 da çaldı. Yine her sabah olduğu gibi tamamen kendime gelebilmek için Demi Lovato-Really Don't Care şarkısını dinlemeye başladım. Önce banyoya girip işlerimi hallettim. Ardından hızla merdivenleri indim. Kendi kendime ritim tutturarak ve dans ederek kendime mısır gevreği hazırladım. Hızla mısır gevreğimi yedim. Annem ve babam benden önce kalkıp işe gittikleri için her sabah böyle olurdu benim için. Kahvaltı bulaşığını da yıkadıktan sonra hızla odama çıkıp formamı giydim. Saçlarımı düz bıraktım ve sırt çantamı da alıp evden çıktım. Evimizin biraz ilerisindeki marketin önünden okul servisimiz kalkıyordu. Ben yine her sabah olduğu gibi kılpayı servisi yakaladım. Serviste sıkılmamak için her zaman olduğu gibi Wattpad hikayelerinden birini okudum. 15 dakikalık bir yolculuktan sonra okula varmıştık. Ben onuncu sınıftayım yani 16 yaşındayım. Sınıfa girince yine her zamanki yerime Şule nin yanına oturdum. Her günkü sıkıcı muhabbetleri ettikten kısa süre sonra hoca geldi ve ders anlatmaya başladı. Ders benim en sevdiğim derslerden biri olan biyolojiydi. Dersi dikkatle dinleyip not tuttum. Ve kısa sürede öğle tatiline geldik bile. Kendime yiyecek bir şeyler almak için kentine doğru ilerlerken durmamı sağlayan şey Up şarkısının melodisi oldu. Arayan annemdi. Gülümseyerek telefonu açtım ve neşeli bir sesle "meleğim" diye şakıdım. Ama duyduğum yabancı ses sayesinde afalladım. " Pelin Şafak'ın kızı mısınız ? " bir an durdum ve kafamdaki sorulara dikkat kesildim. Annemin telefonunu neden bir yabancı açtı? Annem nerde? Neler oluyor?
Kendime gelmemi sağlayan şeyse telefonun diğer ucundaki ses oldu." Alo? Orada mısınız? Lütfen cevap verin?" Cevaplarını öğrenmek istediğim soruları bir bir sıraladım telefonun ucundaki yabancıya. Ve duyduklarım karşısında koca bir boşluğa düştüm.
"Anne ve babanız bir trafik kazası sonucu hayatlarını kaybettiler. Başınız sağ olsun....."
Ondan sonrası ise Aysa diye adımı seslenenler ve zifiri karanlık.......

MÜZİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin