1 ay sonra...
Woo ve Hyun'un ilişkisi güzel başlamıştı. Artık Hyun'da Woo'ya karşı boş değildi. İkisi de birbirini seviyordu ama tek sorun Woo'nun vampir olmasıydı. Woo bir kaç defa Hyun'a vampir olduğunu söylemeye çalıştı ama bunu ona söyleyemedi. Onu kaybetmekten çok korkuyordu. İlk defa birini sevmişti. Yüzü gibi kalbi de güzel olan Hyun'u. Ama vampir olmayan birini sevdi o. Artık vampir olduğunu söylemenin zamanının geldiğini düşünüyordu.
Aklında birçok soru işaretleri vardı. ''Hyun beni yine sevebilecek mi? Akrabalarım bu ilişkiye ne diyecek?'' Ama sonuç ne olursa olsun artık Hyun'a gerçeği söyleyecekti. Hyun'a vampir olduğunu söylemek için okul çıkışı onun evine gelmesini istedi. Hyun'la birlikte evine giderken Woo'nun içini bir sıkıntı kapladı.
Hyun Woo'nun yaşadığı büyük ve karanlık malikaneyi görünce ne tepki vereceğini düşündükçe çıldıracak gibi oluyordu. Ve malikaneye geldiler. Birden Hyun ağzını şaşkınlıkla açtı ve
- sen burada mı yaşıyorsun? Bura bura çok büyük ve ürkütücü görünüyor
-evet ben burada yaşıyorum. Hadi seni ailemle tanıştırayım.
Evin ziline bastılar ve elinde taze kan dolu bardak ile kapıyı Woo'nun babası açtı. Birden Hyun geriye doğru adım attı.
Babası sert bir bakışla Woo'ya bakarak
-misafirimiz var demek
Ve Woo Hyun'a
-sorun yok. Hadi girelim
İçeriye girer girmez Hyun'un dikkatini ilk çeken şey evin karanlık olması ve masanın üzerindeki taze kan dolu bardakların olmasıydı.
Birden Hyun ürperip Woo'ya sarıldı. Ve Woo'nun babası
-Woo bakıyorum da kıza hiç bir şey söylememişsin
Hyun bir çırpıda Woo'ya
-bana ne söyleyecektin ki
Woo ağlamaklı bir ses tonuyla
-istersen odama gidelim. Sana söyleyeceklerim var
Ve odaya çıktılar. Hyun birden gördükleri karşısında şaşırdı. Odası kapkaranlık ve neredeyse hiç bir şey görünmüyordu. Çalışma masasında yarım bardak pıhtılaşmış kan duruyordu. Hyun başını sağ tarafa çevirdi ve tabağın içindeki kanlı kalp'i gördü. Kalp'in kanı içilmişti. Birden Hyun çığlık atmaya başladı.
Woo teleşla
-sakin
diyerek bağırdı. Hyun
-bu bu da ne böyle diye kekelemeye başladı.
-işte sana anlatacağım şey de buydu.
-bana ne anlatıcaksın. Bu gördüğüm şey ne böyle. Benim kafam çok karıştı. Bana ne olduğunu anlatacak mısın?
Woo tedirgin bir şekilde
-Hyun ben seni seviyorum bunu biliyorsun ama senin bilmen gereken bir şey daha var
-ben de seni seviyorum ama bana artık açıklama yapacak mısın?
-ben ben vampirim
Hyun şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemedi.
-Bunu bana neden daha önceden söylemedin. Nedeenn?
diye bağırdı.
-eğer bunu öğrenseydin beni sevmeyeceğini düşünmüştüm
-ben seni her türlü seviyorum
diyerek kolunu Woo'ya uzatıp başını onaylarcasına salladı.
Ve Woo Hyun'un koluna dişlerini batırıp kanından bir yudum alırmışcasına içti. Ve ardından da Hyun'a sarıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRİN AŞKI
VampireBu hikayemde sizleri genç vampir bir erkeğin aşkı ile buluşturucam. Onun da herkes gibi sevmeye hakkı var ve sevdiği ile birlikte olabilmek için çok zorluklar atlatıcak. O kendi okulundan vampir olmayan bir kıza aşık olucak. Onun diğer kızlara benze...