Prolog

4.3K 24 0
                                    

Kisah seks di kalangan umat manusia sudah terbiasa kita dengar. Seks permerkosaan, curang, sedarah, inses, objek dan juga binatang. Akan tetapi jarang sekali kita mendengar kisah seks berkaitan paranormal atau alam ghaib. Bagaimana pula kisah seks berkisarkan hantu dan jin???

Maka penulisan aku kali ini membawa satu penerokaan jauh ke alam mahluk halus, syaitan, hantu, jin, iblis dan seangkatan dengannya untuk mengisahkan aktiviti kehidupan seks mereka yang jauh berbeza dari manusia. Walaupun tidak berapa jelas peradaban, tata susila dan budaya kehidupan masyarakat mahluk halus ini, aku akan cuba menerapkan sebanyak mungkin peratusan imaginasi aku ke dalam cerita berikutnya. Babak untuk sesuatu hikayat atau kisah di dalam novel ini adalah satu himpunan cerita-cerita yang dijadikan satu buku. Novel ini akan mempunyai kisah-kisah/ himpunan cerita- cerita yang berlainan. Semoga teransang dan terhibur hendaknya.

Terima kasih kepada semua pembaca yang terus menyokong penulisan dan penceritaan aku kali ini.

Disclaimer - Cerita dan kisah yang dipetik tidak memaparkan kisah yang hidup atau pun yang sudah meninggal dunia. Ini adalah hikayat dongeng semata. Gambar hanyalah sebuah illustratsi sahaja.

Sekian. Terima kasih.

MISTIKAL SEKSWhere stories live. Discover now